دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان :

کارنامه درخشان ومطلوبی در سال گذشته داشته ایم

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۰۰۵۰۲
غلامرضا آقا میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در نشست این شورا در فرمانداری پلدختر گفت:این شورا کارنامه درخشانی در سال گذشته داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، غلامرضا آقا میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در نشست این شورا در فرمانداری پلدختر گفت:این شورا کارنامه  درخشانی در سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه این شورا در سال گذشته چهار الویت را در دستور کار خود داشته است تصریح کرد: اولویت های سال 95 بر اساس نامه وزیر کشور ودر راستای فرامین مقام معظم رهبری   این شورا امسال اولویتهای خودرا در پنج مورد پیش خواهد برد.

آقا میرزایی تصریح کرد:مقابله  با عرضه مواد مخدر ، فرهنگ پیشگیری  از اعتیاد ، درمان وکاهش آسیب ،صیانت اجتماعی وتوسعه مشارکت ها ومدیریت فرابخشی برای اقدام وعمل  ازجمله اولویتهای ما در سال 95 خواهد بود که باید در شهرستانها عملیاتی شوند.

وی با اشاره به اینکه دستگاهای اجرایی عضو شورا موظف هستند که این اولویتها را در امر مبارزه با مواد مخدر مد نظر قرار دهند خاطر نشان کرد: در زمینه عملیاتی کردن آنها لازم است که با رعایت شاخص ها پیش برویم .

 آقا میرزایی افزود: ماشاخص ها را در حوزه های مختلف تعریف کرده ایم وهمه بایدکمک کنند تا بر اساس این شاخص ها حرکت کنیم  همچنین اعضای باید شورا باید رشد وضعف شاخص ها را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بردستور ویِزه برای بررسی آسیبهای اجتماعی دراستان ها تصریح کرد: در کل استانها ستادی با عنوان ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی به ریاست استانداران تشکیل شده است و در لرستان نیز این ستاد ده روز قبل بوسیله استاندار لرستان تشکیل شد.

آقا میرزایی با بیان اینکه اعضای ستاد همه دستگاه های مرتیط با آسیب های اجتماعی هستند حسن این ستادرا مکملی برای شورا ی مبارزه با مواد مخدردانست.

 وی همچنین از تخصیص  400 میلیون اعتبار به این ستاد توسط استاندار لرستان خبرداد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پایان با اشاره به اینکه در شهرستان پلدختر سه نقطه آلوده  شهری وسه نقطه آلوده روستایی وجود دارد  خواهان پاکسازی این نقاط شد .

همچنین دراین نشست وضعیت معتادین ومتکدیان وشرایط مالی کمپ ها مورد بررسی قرار گرفت وهر کدام از اعضای ستاد نیز به بحث ونظر در رابطه با فعالیت های خود پرداختند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز