با حکم شهردار صورت گرفت؛

جابجایی مدیران در شهرداری بندرعباس

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۰۰:۵۳
کد خبر: ۴۰۰۶۰۹
طی احکامی جداگانه از سوی شهردار بندرعباس، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و بودجه و شهردار منطقه یک منصوب و معارفه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: با هدف پویایی و خدمت‌رسانی بهتر، تغییراتی در مجموعه شهرداری بندرعباس حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری بندرعباس به دنبال تغییر در حوزه سرمایه‌گذاری و نوع نگاه به این مقوله است، افزود: اگر مدیریت خوب باشد، نیاز به ورود بخش‌های نظارتی به موضوعات مختلف نیست.

شهردار بندرعباس با تأکید بر اینکه مدیران باید با مسئولان بالادستی خود همگاهنگ باشند، خاطرنشان کرد: مردم از ما کار می‌خواهند و ما مسئولیت داریم و در قبال آن باید پاسخگو باشیم.

امینی‌زاده خاطرنشان کرد: نیاز به نظم و انضباط بیشتر داریم تا ضمن فراهم‌سازی درآمد بیشتر، خدمات مطلوب‌تری به شهروندان فهیم بندرعباس ارایه کنیم.

گفتنی است، در این جلسه اسماعیل موحدی که تا پیش از این مدیریت دفتر سرمایه‌گذاری را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری بندرعباس منصوب شد.

همچنین در مراسمی جداگانه، عبدالحسین ارجمند نیز به عنوان شهردار منطقه یک منصوب شد که تا پیش از این به عنوان معاون برنامه‌ریزی و بودجه مشغول فعالیت بود و علاوه بر آن، مدیریت شهرداری منطقه یک و دو را نیز در کارنامه خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز