کارگاه آموزشی "بحث آزاد" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۰:۵۵
کد خبر: ۴۰۰۶۸۹
کارگاه آموزشی بحث آزاد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزشی بحث آزاد با حضور علی خانجانی مدرس کارگاه بحث آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی گفت: کارگاه آموزشی بحث آزاد در راستای تبیین روش‌ها و مهارت‌های بحث آزاد با حضور مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مربیان فرهنگی مراکز کانون در 20 ساعت آموزش با نحوه بحث آزاد، ضرورت، اهداف و روش‌های اجرایی آن در مراکز فرهنگی هنری آشنا می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این کارگاه تا 15 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود بیان کرد: روش‎ها و مهارت‌های اجرای بحث آزاد، شناخت مناسب از مخاطبان در این بحث‌ها، مراحل اجرای این فعالیت و آشنایی با مهارت‌ها و نقش‌های تسهیل‌گری در بحث آزاد به عنوان مربی این فعالیت از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: محتوای آموزشی این دوره متشکل از ضرورت و اهمیت فعالیت‌های بحث گروهی، روش یادگیرنده محور و اهداف و جایگاه آن در روانشناسی، اهمیت موضوع و چگونگی انتخاب آن برای بحث، اصول و چگونگی اجرای فعالیت، معرفی مهارت‌های موردنیاز مربی، برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت در مرکز و اجرای عملی بحث‌های گروهی در 2 گروه سنی (ج) و (د) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز