پیکر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در گلزار شهدا همدان آرام گرفت

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۰۰۷۲۶
پیکر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در گلزار شهدا همدان آرام گرفت
پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» بر روی دستان مردم قدرشناس همدان تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش در گلزار شهدای شهر همدان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» صبح چهارشنبه با حضور مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی استان، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان از میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین دفاع مقدس در این مراسم گفت: رشادت ها و کارهای بزرگ شهیدشمسی پور در تفحص شهدا ماتدگار است.

سردار سیدمحمد باقرزاده با بیان اینکه استان همدان ۷ شهید تفحص تقدیم انقلاب کرده است، گفت: همدان بعد از تهران دومین استانی است که بیشترین شهدای تفحص را تقدیم انقلاب کرده است.

وی ولایتمداری مردم همدان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم همدان در تشییع سردار همدانی ولایتمداری خود را نشان دادند و رهبر انقلاب نیز از مردم همدان قدردانی کردند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان و یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، رئیس دوچرخه سواری و تیراندازی استان، مربی فوتبال، مدیرعامل باشگاه فجر، سرپرست کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری، سرپرست باشگاه پاس همدان و مسئول بسیج ورزشکاران همدان بود که ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ طی عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

شهید شمسی‌پور متولد ۱۳۴۵ در استان همدان بود و رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان و رئیس تربیت بدنی سپاه این استان را در کارنامه دارد.

از این شهید والامقام دو فرزند دختر و پسر به‌یادگار مانده است.

لازم به یادآوری است: مراسم یادبود سردار شهید علیرضا شمسی‌پور امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه امام(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز