نماینده ولی فقیه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان:

نگذارید فضای ورزش آلوده به باندبازی های سیاسی شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۵:۵۸
کد خبر: ۴۰۰۹۱۵
نگذارید فضای ورزش آلوده به باندبازی های سیاسی شود
حجت الاسلام عابدینی در دیدار با امیررضا خادم گفت: انتظار جامعه ورزشی استان قزوین از مسئولان این است که از فضای ورزشی مراقبت کنند تا به مسائل باندی، سیاسی و نفوذ قدرت‌ مدارانه و قدرت‌ طلبانه آلوده نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه  استان در دیدار دکتر امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: انتظار جامعه ورزشی استان قزوین از مسئولانی که در سطح کلان ورزش این استان را هدایت و رهبری می‌کنند این است که مراقبت کنند تا فضای ورزشی به مسائل باندی، سیاسی و نفوذ قدرت‌مدارانه و قدرت‌طلبانه آلوده نشود و این فضا که با صفا، صمیمیت، صداقت، جوانمردی و درستیِ امیرالمؤمنین (ع) پیوند خورده، سلامت خود را حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خواهش ما از مسئولان این است که اجازه ندهند فضای سالم امیرالمؤمنینی و همراه با صداقت، جوانمردی و محبتِ ورزش استان قزوین آلوده شود.

 وی گفت: مسئولان کلان ورزشی گمان نکنند که کارها با سفارش پیش می‌رود؛ با بروز چنین رویکردهای غلط همه معادلات بر هم می‌خورد و ناجوانمردی جای جوانمردی را می‌گیرد؛ در حالی که جوانمردی میوه ورزش است و اگر جای جوانمردی چیزهای دیگر بنشیند، همه چیز ضایع می‌شود.

عابدینی اظهار کرد: این سفارش را به مسئولان ورزشی استان هم داریم و نباید کارها و امور اجرایی ورزش استان تحت تأثیر خان زدگی قرار بگیرد و نباید در این فضا جز عشق مولا علی چیز دیگری باشد و اگر مسیری غیر از این را انتخاب کنیم در پیشگاه امام علی(ع) شرمنده و سرافکنده خواهیم شد.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: با توجه به زندگی ماشینی و آسیب‌رسان باید فضای سالمی را فراهم کنیم که بانوان استان قزوین بیشتر در ورزش فعال شوند و همه جوانان از این فضای سالم، روحیه، نشاط و سلامتی بگیرند.

 وی گفت: اگر به‌جای مدد از ائمه اطهار (ع) از برخی افراد قدرت‌طلب مدد بخواهیم، ورزش لطمه خورده و اعتماد جامعه قزوین نسبت به مدیریت کلان ورزش به بدبینی و بی‌اعتمادی تغییر پیدا می‌کند.

 دکتر خادم هم در این دیدار با بیان این‌که مردم قزوین، مردمی متدین و مذهبی هستند و حمایت شما از ورزش، به‌ویژه ورزش بانوان برای حفظ سلامت مردم این استان نقش مؤثری خواهد داشت، بیان کرد: حمایت از بانوان به دلیل این‌که مانند آقایان فعالیت اجتماعی کمتری دارند ضروری‌تر است.

وی تشریح کرد: از منظر معنوی نگاه مثبتی به فضای ورزشی داریم و دین فهمی و نگاه امیرالمؤمنینی در فضای ورزشی بسیار پررنگ است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود:  وقتی می‌گوییم همه مردم باید ورزش کنند باید شرایط و فضای آن را نیز فراهم کنیم و بسترهای لازم آن را آماده نماییم.

1

 

نظر شما