محمدی عضو شورای شهر ارومیه

برنامه ریزی برای سنگ فرش کردن خیابان امام آغاز شده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۰۹۳۳
برنامه ریزی برای سنگ فرش کردن خیابان امام آغاز شده است
میر علی محمدی عضو شورای شهر ارومیه از برنامه ریزی برای سنگ فرش کردن خیابان امام خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، میرعلی محمدی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون عمران یکی از مهمترین بخش های خدمات شهری است طوری که 80 درصد بودجه مصوب به این کمیسیون تعلق دارد.

وی افزود: کمسیون عمران شورای شهر ارومیه برای بهبود بخش عمرانی شهر 3 زیر کمیته معماری و شهرسازی، طراح تفضیلی ارومیه و کمیته فنی و عمران برای آن ترسیم کرده زیرا آینده ارومیه به طرح تفضیلی بستگی دارد.

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به وضع نامطلوب نمای شهری تصریح کرد: رسیدگی به نماهای شهری در اختیار سازمان نظام مهندسی است ولی طی مصوبه ای که 3 سال قبل مصوب شده، نوع نمای ساختمان ها در خیابان های 14 متری و بالاتر باید با هماهنگی شورای شهر اجرا شود.

محمدی گفت: متاسفانه افزایش خودروهای شخصی ترافیک زیادی بر شهر ارومیه تحمیل کرده است که بنا داریم در آینده خیابان امام را با طراحی بهتر و اضافه کردن خطوط تراموا را سنگ فرش کنیم ضمن اینکه بزودی عملیات مربوط به سنگ فرش شدن خیابان های کشتگر (دانش) و خیام شمالی آغاز شود و از ورود خودروها جلوگیری شود.

وی با اشاره به توزیع عادلانه خدمات شهری در همه نقاط شهر افزود: پروژه فلکه آذربایجان با هدف افزایش کیفیت مناطق کناری شهر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد ضمن اینکه پروژه زیرگذر مدرس بدلیل مشکلات شرکت های خدمات رسان فعلا متوقف است.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: کمیسیون عمران امسال را سال حمل و نقل نام نهاده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت شورای شهر و شهرداری است که برای این منظور بودجه مناسبی نیز اختصاص داده شده است ضمن اینکه بزودی آغاز فاز اجرایی هوشمندسازی و پرداخت الکترونیکی را برای تاکسی ها داشته باشیم.

محمدی گفت: در حال حاضر طراحی سیما و منظر شهری مراحل پایانی طراحی را پشت سر می گذارد.

وی در پایان افزود: شورای شهر و شهرداری ارومیه برای پروژه های شهری از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی استقبال می کند.

نظر شما