کشف ۱۴۰کیلوگرم موادمخدر در محور لردگان - بروجن

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۵:۴۷
کد خبر: ۴۰۰۹۸۵
کشف ۱۴۰کیلوگرم موادمخدر در محور لردگان - بروجن
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف 140کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از جاسازی انجام شده در دو خودرو در محور لردگان - بروجن خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال دو محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی بروجن به سمت استان های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق دو خودروی نیسان و پژو حامل مواد مخدر در محور لردگان – بروجن شناسایی و زیرنظر قرار گرفتند.

به گفته وی، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این دو خودرو را متوقف کردند.

سردار یاری افزود: در بازرسی از این خودروها جمعاً 140 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

وی از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبرداد و از شهروندان خواست، فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی را از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی به فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

به گزارش برنا، جاده های استان چهارمحال و بختیاری به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور، از سوی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز