معاون برنامه ریزی استانداری :

در شش ماهه نخست امسال همه واحد های تعطیل شده و راکد در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف میشود.

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۶:۵۶
کد خبر: ۴۰۱۱۱۳
در شش ماهه نخست امسال همه واحد های تعطیل شده و راکد در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف میشود.
معاون برنامه ریزی استانداری :در شش ماهه نخست امسال همه واحد های تعطیل شده و راکد در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف میشود.

به گزارضش خبرگزاری برنا از یاسوج ؛معاون برنامه ریزی استانداری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه در یازده ماه گذشته 57 درصد مصوبات این ستاد اجرایی شده است، گفت: باتوجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل امسال باید با رویکرد جدیدی به رفع موانع تولید و راه اندازی واحد های صنعتی تعطیل شده و راکد دراستان اقدام جدی صورت گیرد.

محنایی همچنین از راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان باهدف توسعه ی صادرات دراستان در اینده نزدیک خبرداد.

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان نیز در این نشست بابیان اینکه از خرداد پارسال تا کنون از257 مصوبه دراستان 147مورد اجرایی و110مورد در دست اجرا است گفت:راه اندازی واحدهای تولیدی وصنعتی دراستان نیازمند توجه وهماهنگی بانکها است.

دیودیده از راه اندازی کمیته رونق در استان خبرداد وافزود: از این پس طرح های صنعتی قبل از معرفی شدن به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این کمیته مورد ارزیابی قرار میگیرد.

وی گفت: استفاده نکردن از فناوری پیشرفته، فرسوده بودن دستگاه های واحد های تولیدی، مسایل زیربنایی مانند اب، برق وگاز از جمله مشکلات واحد های صنعتی در استان است.

کیانی رییس اتاق بازرگانی استان هم از ناکارامدی ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان گلایه کرد وگفت: تازمانیکه بانک ها با تولید کنندگان وصنعت گران همکاری نکنند صنعت استان درگیر مشکلات است.

بازسازی واحدهایی که به مدت طولانی راکد بودند، امکان پرداخت تسهیلات به واحد های جدید از طریق صندق توسعه ملی از جمله موارد موردبحث دراین نشست بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز