فرمانده انتظامی استان؛

کشف کالاهای قاچاق ۱۳۴ میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۹:۰۸
کد خبر: ۴۰۱۴۲۲
کشف کالاهای قاچاق ۱۳۴ میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 134 میلیارد ریال، طی فروردین ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار"عزیزالله ملکی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی طی فروردین ماه سال جاری، با تلاش شبانه روزی ، اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 321 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران 635 هزار و 868 پاکت سیگار،464 کیلو چای، 26 هزار دستگاه لوازم خانگی، چهار هزار لیتر سوخت، 17 هزار و 188 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 236 راس احشام ، 9 تن برنج و 30 هزار ثوب البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 588 متهم در این مدت، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک ماه گذشته را 134 میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار ملکی بیان کرد: در یک ماه گذشته 513 فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و 10 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز