گرجی همزمان با پایان انتخابات با شکوه در غرب تهران گفت:

مردم غرب استان تهران ولایتمداری خود را به اثبات رساندند

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۳:۲۷
کد خبر: ۴۰۱۴۲۶
مردم غرب استان تهران ولایتمداری خود را به اثبات رساندند
گرجی نائب رییس شورای اسلامی شهر قدس اظهار داشت، دهم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان قدس، ملارد و شهریار نظاره‌گر حضور حماسی مردم فهیم و همیشه در صحنه در پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، داود گرجی در گفتگو با برنا اظهار کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد حماسه‌ای به‌یادماندنی از مردمی بودیم که با وجود کمی و کاستی‌ها نشان دادند که ولایتمداری سرلوحه کارهایشان و اطاعت از فرامین ولایت را بر خود واجب می‌دانند.

وی بیان کرد: در دهم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان قدس، ملارد و شهریار نظاره‌گر حضور حماسی مردم فهیم و همیشه در صحنه در پای صندوق رأی بودیم که جا دارد از جانب خود و همکاران در شورای اسلامی شهر قدس این حضور را ارج بنهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: مراتب سپاس و قدردانی خود را این حضور پرشکوه اعلام می‌دارم، همچنین جا دارد انتخاب برادر عزیزم محمد محمودی‌شاه‌نشین را با رأی اکثریت مردم به عنوان نماینده حوزه انتخابیه قدس، ملارد و شهریار به وی و مردم شهیدپرور همیشه در صحنه این سه شهرستان تبریک عرض کنم و برای وی توفیق روزافزون توأم با سلامتی از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس دهم مانند گذشته که نشان داده ولایت‌مداری از خصیصه‌های بارز و بالقوه وی است همواره این میسر نورانی و افتخارآمیز را سرلوحه کار خود قرار داده و تحت زعامت زعیم عالی‌قدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت مردم کوشا باشد.

داودگرجی گفت: از زحمات هشت‌ساله برادر عزیزم آقای گروسی برای این سه شهرستان تقدیر و تشکر و برای وی در سنگرهای دیگری آرزوی توفیق توأم با تندرستی می‌کنیم و همچنین جا دارد از مجریان انتخابات فرمانداران ، معاونین ، هیات اجرایی و نظارت و بازرسی تقدیر و تشکر می نمایم.

وی در پایان با اشاره به مقام شامخ معلم متذکر شد: پاسداشت علم و دانش اساس خلقت عالمیان و بعثت انبیاست و در هیچ محدوده زمانی و کلامی نمی‌گنجد، معلمان که راهنمای بشریت در عرصه دانایی هستند همپای پیامبر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز