منتخب مردم شهرهای دره شهر، ابدانان،دهلران،بدره:

وابسته به هیچ گروه قومی نیستم

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۷:۲۴
کد خبر: ۴۰۱۴۶۶
وابسته به هیچ گروه قومی نیستم
منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران با بیان اینکه نماینده قوم یا گروهی خاص نیستم، گفت: عمل به شعارها و وعده های داده شده در دوران تبلیغات انتخابات برای همه مردم مهمترین کار یک نماینده مجلس است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- شادمهر کاظم زاده در جمع مردم دهلران در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در عمل اثبات می کنم برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.
وی افزود: از لحاظ کرامت انسانی وظیفه دارم هر آنچه در توان دارم در طبق اخلاص گذاشته و در خدمت مردم حوزه انتخابیه باشم.
کاظم زاده تاکید کرد: جشن واقعی را زمانی برگزار می کنیم که بتوانم برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه ام گامی برداشته و معضل بیکاری را با کمک مسئولان اجرایی حل کرده باشیم.
وی با اشاره به اینکه برای حرف زدن نیامده ام بلکه برای کار و خدمت به مردم آمده ام، یادآور شد: دست نیاز به سوی مردم دراز می کنم تا در این راه همراهی و کمکم کنید.
منتخب مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس دهم گفت: منابع خدادادی از جمله نفت و گاز و کشاورزی به عنوان شاخص های توسعه در استان ایلام هستند و در صورت توجه منشا تحول خواهند شد.
کاظم زاده با اشاره به اینکه دیگر دوران رقابت انتخابات تمام شده است، اضافه کرد: امروز نقطه شروع تازه ایی برای بهره وری بیشتر از همه منابع در جهت حل مشکلات مردم است.
وی با تقدیر از حضور و مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان منتخب همه مردم حوزه انتخابیه عهد می بندم در خدمت به همه مردم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکنم.

نظر شما