تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل بهزیستی امضا شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۱:۳۶:۱۲
کد خبر: ۴۰۱۸۱۸
تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل بهزیستی امضا شد
تفاهمنامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل بهزیستی استان اردبیل امضا شد.

به گزارش برنا،دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه همکاری بین این دو دستگاه می تواند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان مثمر ثمر واقع شود، تصریح کرد: همکاری های بین بخشی و استفاده از ظرفیت دستگاه های دیگر باید در برنامه های کاری ادارات قرار بگیرد.

وی با اشاره به موضوع تفاهم نامه اظهار کرد: تعامل و توسعه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل بهزیستی با رویکرد بهبود و ارتقای توانمندی های روانی و اجتماعی اقشار جامعه به ویژه دانشجویان با اولویت پیشگیری از آسیب های اجتماعی موضوع این تفاهم نامه است.

صادقی با اشاره به اهداف و زمینه های همکاری طرفین ادامه داد: ایجاد ارتباط موثر به منظور توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده از حداکثر پتانسیل های موجود در دانشگاه و بهزیستی، برنامه ریزی علمی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، همکاری برای برگزاری کارگاه و نمایشگاه و همکاری در زمینه پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکترای مرتبط با موضوعات بهزیستی از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خواستار ورود اداره بهزیستی به مساله اعتیاد اینترنتی و فضای مجازی شد.

دکتر بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت های دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بهزیستی در صدد است از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه استفاده کند.

وی ادامه داد: بهزیستی در مورد آسیب های اجتماعی مختلف مثل طلاق و اعتیاد و غیره نیاز به مدل دارد که این مدل را دانشگاه می تواند، ارائه دهد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: دانشجویان دانشگاه می تواند جامعه هدف اداره بهزیستی قرار گیرند.

پروفسور محمد نریمانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: اداره بهزیستی، اولویت های  پژوهشی خود را به دانشگاه اعلام کند تا دانشگاه در این مورد کارهای پژوهشی انجام دهد.

وی با بیان اینکه کمیته پژوهشی اداره بهزیستی باید احیا شود، ادامه داد: این کمیته باید هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه داده و در زمینه آسیب های اجتماعی نیازهای پژوهشی و پایان نامه های مدنظر را مورد کنکاش قرار بدهد.

نریمانی از آمادگی این دانشگاه برای مشارکت با اداره بهزیستی در برگزاری همایش سالانه خبر داد و گفت: این همایش باید در حوزه مسائل بهزیستی برگزار شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز