نماینده منتخب مردم شهرکرد در مجلس دهم خبر داد:

تشکیل کمیته راهبردی بررسی مسائل چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۲:۵۹
کد خبر: ۴۰۱۸۳۷
تشکیل کمیته راهبردی بررسی مسائل چهارمحال و بختیاری
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان از پیشنهاد تشکیل کمیته راهبری بررسی مسائل و مشکلات مرکز استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ اردشیر نوریان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد از تشکیل فراکسیون مدیریت شهری خبر داد و اظهار داشت: در این فراکسیون علاوه‌ بر پیگیری مشکلات شهرداری‌ها، بحث مدیریت واحد یکپارچه شهری که یکی از دغدغه‌های مدیران است جهت تصویب نهایی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات شهری در شهرکرد نیازمند تشکیل یک کمیته راهبردی است افزود: کمیته راهبردی رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری با ریاست استاندار به منظور رفع معضلات و مشکلات مرکز استان تشکیل و جلسات آن به صورت ماهانه باید برگزار شود.

نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتخاذ برنامه مدون توسط شهرداری و شورای شهر بیان کرد: به منظور رفع مشکلات شهری شهرداری و شورای شهر باید برنامه‌های مدون و بلند مدتی اتخاذ کنند تا بتوانند شهر را آباد و توسعه دهند.

نوریان با شاره به ظرفیت‌های استان در تمام حوزه‌ها خاطرنشان کرد: ظرفیت و توانایی شهرداری شهرکرد به تنهایی برای انجام برخی تکالیف کفایت نمی‌کند و باید برای حل معضلات شهری از تمام ظرفیت‌ها شود.

وی با بیان اینکه تلاش مسئولان در شهرداری شهرکرد سبب توسعه و عمران شهری شده است گفت: با توجه به اینکه مرکز استان توسعه یافته اما برای پیشرفت شهر باید تمام ظرفیت‌های موجود به‌کار گرفته شود.

نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه چهارساله خود در مجلس تصریح کرد: عدم اشتغال پایدار و بیکاری یکی از عمده‌ترین مشکلات استان است که باید در حوزه بیشتر تلاش شود که امیدوارم بتوان در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

نوریان با بیان اینکه از ظرفیت جوانان در حوزه شهری باید استفاده شود ادامه داد: مدیران استانی باید از ظرفیت جوانان مستعد و نخبه در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه شهری استفاده کنند چرا که سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

شهردار شهرکرد در این جلسه بیان کرد: حوزه مدیریت واحد شهری یکی از نیازهای امروز جامعه است که سال‌ها مطرح بوده اما تاکنون اقدام مؤثری جهت تصویب آن صورت انجام نشده است.

غلامیان با بیان اینکه اجرای مدیریت واحد سبب ایجاد تحولات عظیمی در مرکز استان می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای مدیریت واحد در برنامه ششم توسعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که تصویب این طرح از سوی مجلس شورای اسلامی سبب تحولات عظیمی در خدمات امور شهری می‌شود.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و مالیات بر ارزش افزوده گفت: سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده ناعادلانه است باید در نحوه توزیع اعتبارات حاصل از جمع‌آوری مالیات ارزش افزوده بازنگری انجام شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه توسعه و آبادانی مرکز استان نیازمند جذب سرمایه‌گذار است افزود: در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرکرد باید سرمایه‌گذار جذب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز