با حضور داود کرمی:

پل مکانیزه عابر پیاده و پارک بانوان فدک در ملارد افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۰۲۰۰۰
پل مکانیزه عابر پیاده و پارک بانوان فدک در ملارد افتتاح شد
با حضور داود کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری تهران، پل مکانیزه عابر پیاده و پارک بانوان فدک افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در غرب تهران، دو پروژه خدماتی پل مکانیزه عابر پیاده و پارک بانوان فدک با حضور داود کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری تهران، حجت‌الاسلام حسینی‌ امام جمعه ملارد، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد پل مکانیزه عابر پیاده و پارک بانوان فدک افتتاح شد.

خراسانی شهردار ملارد در  در این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه پل مکانیزه عابر پیاده واقع در نبش خیابان امام خمینی‌(ره) سرآسیاب اظهار کرد: این پروژه در خصوص تسهیل در رفت و آمد مردم و کاهش بار ترافیکی و کاهش حوادث ناگوار شهری در سطح شهر در حال اجراست که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ملارد بیان کرد: طول این پل ۴۵ متر بوده و چهار پله مکانیزه به‌صورت رفت و برگشت بر روی آن نصب شده و برآورد هزینه این پروژه حدود ۱۱ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افتتاح پارک بانوان فدک در شهرک طلائیه سرآسیاب تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و بودجه‌ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان توسط مجموعه سازمان فضای سبز و معاونت عمران شهرداری انجام گرفت.

شهردار ملارد افزود: برنامه بعدی در احداث پارک بانوان شهر ملارد است که در سال آینده آن هم افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما