با حضور رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان؛

گردهمایی بانوان فعال اقتصادی سیرجان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۰:۳۱
کد خبر: ۴۰۲۱۱۲
گردهمایی بانوان فعال اقتصادی سیرجان برگزار شد
گردهمایی بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین شهرستان سیرجان با حضور روسای کمیسیون‌های قالی و صنایع دستی، گردشگری و خدمات، امور زیربنایی و سرمایه گذاری اتاق کرمان و برخی فعالان اقتصادی سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رییس کانون زنان کارآفرین استان کرمان در این نشست گفت: بانوان سیرجانی سهم بسزایی از بانوان بازرگان عضو اتاق کرمان را به خود اختصاص داده اند و در امور اقتصادی بسیار فعال هستند.

فخری الله توکلی، در ادامه به برگزاری انتخابات این کانون در آینده‌ای نزدیک برای آغاز فعالیت دوره جدید اشاره کرد و افزود: امیدواریم زنان فعال و علاقمند برای ریاست این کانون از شهرستان های استان به ویژه سیرجان کاندیدا شوند تا ضمن ایجاد وحدت و انسجام در بین آنها، اهداف و برنامه ها بهتر از ادوار گذشته پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط فعلی جامعه و جنگیدن در جبهه های اقتصادی، زنان همراه و یاور مردان هستند تا بتوان کشور را بیش از گذشته رشد و توسعه داد.

الله توکلی با بیان اینکه مسایل و رفع مشکلات بانوان فعال اقتصادی سیرجان پیگیری می شود، ادامه داد: دوره های آموزشی مرتبط با نیاز زنان تاجر، بازرگان و کارآفرین برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان با بیان اینکه بر اساس تجارب به دست آمده همه افرادی که با دیدگاه بلند و آینده نگری به  فعالیت های بزرگ می اندیشند، بسیار موفق بوده اند، گفت: برای آنها که کوچک بیندیشند امکان رقابت و پیشرفت وجود ندارد. مهدی سیاوشی افزود: کار شما بانوان عین عمل به اقتصاد مقاومتی است زیرا با تلاش خود اشتغال ایجاد کرده و به ثروت آفرینی می پردازید که بسیار ارزشمند است.

رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه گذاری اتاق کرمان، در ادامه این گردهمایی از بانوان فعال و تازه کار در امور اقتصادی درخواست کرد از مشاوره های اتاق کرمان برای حرکت صحیح در مسیر تجارت و بازرگانی استفاده کنند. حمید عزت آبادی پور، با تاکید بر مشارکت و مهم دانستن انتخابات آینده کانون زنان بازرگان استان ادامه داد: با فعالیت این کانون و عضویت بانوانی فعال و توانمند در آن، می توان بسیاری از مسایل و ابهامات را پیگیری و برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد راه اندازی انجمن توسعه و یا شورای توسعه سیرجان به عنوان یک نهاد مستقل را مطرح کرده‌ایم که در اتاق ایران ثبت می شود و این انجمن برای ورود به تمام موارد اقتصادی شهرستان مستقل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز