مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۱۱۷
دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان قزوین برگزار شد
ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری اولین دوره مقدماتی آتش نشانان داوطلب با حضور 40داوطلب خانم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: اولین دوره مقدماتی آتش نشانان داوطلب در سال 95 با حضور 40داوطلب خانم در چهار روز برگزار شد که داوطلبان با گذراندن کلاس های تئوری 12ساعته با طریقه جلوگیری از گسترش آتش سوزی، آشنایی با انواع خاموش کننده های آتش نشانی، خطرات گاز CNG،LPG و گاز منواکسید کربن آشنا شدند.

ذوالقدر با اشاره به اجرای مانورهای عملی در این دوره آموزشی گفت: آتش نشانان داوطلب ضمن کسب مهارت های تئوری در مانورهای اطفای حریق بصورت عملی نیز حضور داشته و زیر نظر کارشناسان آموزش این سازمان مهارت های تخصصی مهار آتش را نیز فرا گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی از داوطلبان آزمون تئوری و عملی اخذ شد که در نتیجه در صورت قبولی ضمن دریافت گواهینامه پایان دوره می توانند برای کلاس های تکمیلی ثبت نام نمایند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان اضافه کرد: فعالیت آتش نشانان داوطلب در دو بخش آقایان و بانوان می باشد که شرکت کنندگان بصورت رایگان دوره های مقدماتی و تکمیلی آتش نشانی را آموزش می بینند.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای ثبت نام باید با شماره تلفن33368992 تماس و یا به سامانه پیام کوتاه 3000500125 نام و نام خانوادگی خود را ارسال کنند.

نشانی11

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز