دستگیری قاتل پیرمرد ۶۴ ساله ساوجی

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۶:۱۰
کد خبر: ۴۰۲۱۴۵
دستگیری قاتل پیرمرد ۶۴ ساله ساوجی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه از دستگیری عامل قتل پیرمرد 64 ساله ساوجی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الله درودگر  با بیان جزئیات این قتل گفت: در ساعت 20 دقیقه بامداد ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 با انتقال مصدومی به بیمارستان شهید مدرس ساوه بلافاصله متواری می‌شود.

وی ادامه داد: مصدوم 64 ساله که به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چاقو علائم حیاتی خود را از دست داده بود، در هنگام ورود به بیمارستان فوت می‌کند و مراتب از سوی مدیریت بیمارستان به پلیس گزارش داده می‌شود.

وی افزود: با اعلام گزارش، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی جسد و نیز تلاش برای دستگیری قاتل یا قاتلین این حادثه آغاز شده و خودرویی که اقدام به انتقال جسد به بیمارستان کرده بود، شناسایی می‌شود.

دادستان ساوه در ادامه با اشاره به تشکیل پرونده قتل در دادسری ساوه گفت: بررسی‌های اولیه ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت حاکی از آن بود که این فرد بر اثر ضرب‌و‌جرح و درگیری و بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده که با تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی جسد به سردخانه منتقل و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی گفت: با ادامه تحقیقات مشخص می‌شود که قاتل برای یک محکوم‌علیه دیگر وثیقه گذاشته بوده است و محکوم‌علیه نیز از معرفی خود به دستگاه قضایی طفره می‌رفته، لذا قاتل به دنبال محکوم‌علیه می‌گشته است تا وثیقه خود را آزاد کند. از این رو به همراه یکی از دوستانش با مراجعه به باغی در اطراف ساوه که مقتول در آن باغ ساکن بوده است، از مقتول سراغ محکوم‌علیه را می‌گیرد و مقتول نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

به گفته درودگر در این میان درگیری رخ می‌دهد و بر اثر درگیری و ایجاد ضرب و جرح و نهایتا ضربات چاقو پیرمرد 64 سال به شدت مصدوم و نهایتا به قتل می‌رسد.

دادستان ساوه افزود: پس از بدست آوردن سرنخ توسط پلیس آگاهی شهرستان، همدست قاتل دستگیر و به همراه خانواده قاتل تحت بازجویی‌های پلیسی قرار می‌گیرند و جزئیات قتل را تشریح می‌کنند.

وی بیان کرد:  قاتل نیز پس از اطلاع از دستگیری همدست خود و تحت فشار بودن خانواده‌اش به دلیل متواری بودنش، پس از 10 روز متواری بودن خود را به پلیس معرفی می‌کند و لب به اعتراف گشوده و به قتل این فرد معترف شده و روانه زندان می‌شود.

درودگر خاطرنشان‌کرد: با دستگیری قاتل و همدست وی تحقیقات ادامه داشته و با تکمیل پرونده در دادسرا جهت صدور رای به دادگاه تقدیم خواهد شد.

 

نظر شما