یک کشته و ۲ مجروح بر اثر حادثه رانندگی در زرند

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۸:۰۵
کد خبر: ۴۰۲۲۲۷
یک کشته و ۲ مجروح بر اثر حادثه رانندگی در زرند
جانشین فرماندهی انتظامی "زرند" از برخورد موتور سیکلت با پژو 405 و فوت راکب وزخمی شدن 2 سرنشین موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرگرد "صمدا... ترابی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف جرحی خیابان شهدای محمد آباد بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهور و کلانتری 12 در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور در صحنه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرده است.

ترابی افزود: عوامل اورژانس بلافاصله راکب و دو سرنشین موتور سیکلت را که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان  منتقل می کنند.

وی افزود:راکب موتور سیکلت که جوانی 19 ساله بود، بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند اضافه کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از جانب پژو 405 اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ویژگی کلاه ایمنی این است که ضربه وارده به ناحیه سر موتور سوار را پخش و از شدت آن می کاهد و موجب می شود آسیبی به قسمت سر وارد نشود و در واقع موجب نجات جان موتور سواران از مرگ حتمی می شود که متاسفانه خیلی از موتور سواران به این موضوع اهمیت نمی دهند و نسبت به استفاده از کلاه ایمنی بی توجه هستند .

سرگرد "ترابی" در پایان خطاب به رانندگان گفت: ضمن رعایت قوانین و مقررات با سرعت مطمئنه رانندگی کنید تا کمتر شاهد بروز این دست حوادث باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز