استاندار آذربایجان شرقی:

صنعت سنگ یکی از هسته‌های کلیدی شهرستان آذرشهر است

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۶:۳۵:۲۱
کد خبر: ۴۰۲۳۹۸
صنعت سنگ یکی از هسته‌های کلیدی شهرستان آذرشهر است
جبارزاده گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد به بهانه وجود مشکلات، واحدهای تولیدی و صنعتی را پلمب کند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان، گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد به بهانه وجود مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را پلمب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته رفع موانع تولید و اشتغال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان (عاشورا) که در شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد، افزود: تولیدکنندگان باید احساس کنند که تمام مسوولان در کنار آنها هستند تا با روحیه مضاعف در عرصه تولید و اشتغال فعالیت کنند.

وی با بیان این که امیدوارم آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پررونق و موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی باشد، افزود: باور دارم که در سال جاری با همت و غیرت تولیدکنندگان استان، خبرهای خوبی از افزایش صادرات، اشتغال و حل مشکلات بخش تولید خواهیم شنید.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که صنعت سنگ یکی از هسته‌های کلیدی شهرستان آذرشهر است، افزود: ایجاد شهرک سنگ نیز در این راستا بوده و این شهرک باید تا یک ماه آینده تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی گفت: ایجاد این شهرک به معنی ایجاد محلی برای واحدهای غیراستاندارد نیست، بلکه قصد داریم همه فعالیت‌های مربوط به صنعت سنگ را در آن متمرکز کنیم و قطعا واحدهای مستقر در این شهرک باید استاندارد باشند.

جبارزاده با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان استان، تاکید کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی از دستگاه‌های مجری پروژه‌های عمرانی می‌خواهم که مصالح مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان استان خرید کنند؛ البته شرکت‌های فعال در این زمینه نیز باید از نظر قیمت و کیفیت نظر خریداران را تامین کنند.

وی افزود: طبیعتا خریدار به دنبال قیمت پایین و کیفیت بالاست و تولیدات استانی باید از این نظر قابل رقابت با سایر محصولات باشند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر حضور فعال تولیدکنندگان استان در نمایشگاه‌های خارجی، گفت: مرکز توسعه صادرات کشور با هماهنگی اتاق بازرگانی از حضور تولیدکنندگان در این نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز