واحد آلاینده بازیافت پلاستیک در ارومیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۰:۰۲
کد خبر: ۴۰۲۴۸۷
واحد آلاینده بازیافت پلاستیک در ارومیه به  ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه: حکم قضایی 91 روز حبس تعزیری برای مسؤول یک واحد آلاینده در شهرستان ارومیه صادر شد.

مختار خانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: حکم قضایی 91 روز حبس تعزیری برای مسؤول یک واحد آلاینده در شهرستان ارومیه صادر شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،خانی گفت: در راستای پایش واحدهای صنعتی ارومیه به دنبال آلودگی شدید پساب صنعتی، یک واحد بازیافت پلاستیک در روستای قره گوز ایل از توابع بخش نازلوی شهرستان ارومیه پس از پیگیری های مکرر نظر به استنکاف از قوانین و مقررات زیست محیطی، موضوع از طریق طرح شکایت در دستگاه قضایی پیگیری شد.

وی گفت: طی مراحل دادرسی به لحاظ دفاعیات غیرموجه شاکی ، مسؤول واحد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق آلودگی محیط زیست و عدم توجه به اخطاریه های صادره مبنی بر رفع آلودگی از سوی اداره حفاظت محیط زیست با صدور رای دادگاه به استناد ماده 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست  به تحمل  91 روز حبس تعزیری محکوم گردید.

شایان ذکر است بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی گردد جرم محسوب و مرتکبین به حبس تا یکسال محکوم می شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز