تعدادی از روستاهای استان ایلام تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار می شوند

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۰۲۵۷۹
تعدادی از روستاهای استان ایلام تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار می شوند
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تعدادی از روستاهای فاقد شبکه گاز در سطح این استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-روح الله نوریان اعلام کرد: هم اکنون پروژه گاز رسانی به 145 روستا با پیشرفت های فیزیکی مناسب در دست اجراست که تلاش می شود تا پایان سال جاری تعداد زیادی از این روستاها به شبکه گاز سراسری متصل شوند.
وی افزود: با گازدار شدن این تعداد روستا که بیشتر مربوط به حوزه جنوبی استان در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است درصد جمعیت روستایی بهره مند از نعمت گاز به بیش 80 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه سال گذشته 36 روستا در سطح استان به شبکه گاز متصل شدند، تاکید کرد: با گاز رسانی به این روستاها، ضریب نفوذ گاز رسانی در مناطق روستایی استان به بیش از 48 درصد رسیده است.
نوریان به وضعیت گازرسانی مناطق شهری اشاره کرد و گفت: پارسال و با افتتاح شبکه گازرسانی در حوزه جنوبی استان، میانگین ضریب نفوذ در مناطق شهری استان به 98 درصد افزایش یافت که این میزان از میانگین کشوری نیز بالاتر است. 
وی اضافه کرد: هم اکنون تنها چهار منطقه شهری ماژین، پهله، میمه و شهر توحید در سطح استان گازدار نیستند که عملیات گازرسانی سه روستا از آنها در حال انجام و یک روستا نیز در دست طراحی است. 
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام افزود: پارسال بیش هشت هزار علمک گذاری در سطح مناطق روستایی و شهری، 580 کیلومتر شبکه توزیع، 47 کیلومتر خطوط تغذیه و 11 هزار و 182 پذیرش اشتراک در سطح استان انجام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز