رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

برخی با مانع تراشی جلوی توسعه زیرساخت‌های درمانی قم را‌ می‌گیرند

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۰۲۶۲۲
برخی با مانع تراشی جلوی توسعه زیرساخت‌های درمانی قم را‌ می‌گیرند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در پروژه مهمی مثل ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و سرمایه وارد قم می‌کند و این در حالی است که برخی در راه اجرایی شدن این پروژه در حال سنگ اندازی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در قم امر بسیار مهمی است که دولت تدبیر و امید در این زمینه گام‌های مهمی برداشته و می‌کوشد تا با همه توان در این عرصه نواقص را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل زیرساختی ما آغاز عملیات پروژه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بود که بر اساس قول رئیس جمهور این موضوع دنبال و توسط معاون اول وی کلنگ زنی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تاکید بر همکاری و همدلی همه جانبه میان مسئولان استان گفت: با همدلی و همراهی می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کرده و در رفع مشکلات زیرساختی درمانی قم گام برداریم.

وی افزود: متاسفانه بعضا شاهد این هستیم که در راستای انجام پروژه‌های عمرانی دانشگاه نه تنها تعامل و همکاری وجود ندارد بلکه با ایجاد روند طولانی بروکراسی اداری و سازمانی موانعی در مسیر انجام کارها ایجاد می‌شود.

ایرانی‌خواه گفت: متاسفانه عدم همدلی و تعامل بین سازمانی در استان موجب شده تا در اجرای کارها با انرژی بیشتری بخواهیم پروژه را دنبال کنیم و همین موضوع موجب شده تا پروژه‌های عمرانی استان در حوزه بهداشت و درمان به کندی پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: در پروژه مهمی مثل ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و سرمایه وارد قم می‌کند و این در حالی است که برخی در راه اجرایی شدن این پروژه در حال سنگ اندازی هستند و باید این تفکرات از بین برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: با وجود همه تلاش‌ها اما برخی دستگاه های استان نسبت به اجرای کار و همچنین انتظاراتی که داریم به خوبی عمل نکرده و از نیروها و مدیران بومی قمی انتظار است فراتر از مسئولیت سازمانی به مانند یک شهروند قمی دلسوزانه در راستای رفع مشکلات و موانع موجود تلاش کنند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت و مسؤولان کشور برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی قم عنوان کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که تصمیمات و اقداماتی که در سطح کلان کشوری اتخاذ شده و مطرح می‌شود در مرحله اجرا در استان ابتر می‌ماند که نمونه آن بیمارستان هزار تختخوابی و 500 تختخوابی مادر و کودک است که نباید دچار بروکراسی‌های اداری شود.

ایرانی‌خواه ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه تلاش برای به ثمر رسیدن اقدامات عمرانی دانشگاه گفت: یکی از این اقدامات همکاری شایسته و دلسوزانه مهندس صبوری در راستای اختصاص زمین به پروژه بیمارستان هزار تختخوابی بوده است که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز