استاندار چهارمحال و بختیاری:

تفاهم‌نامه تونل گلاب ۲ غیرقانونی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱:۰۳
کد خبر: ۴۰۲۷۶۵
تفاهم‌نامه تونل گلاب ۲ غیرقانونی است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم‌نامه تونل گلاب ۲ غیرقانونی است و همه باید تلاش کنند زاینده‌رود بدون هیچ کم و کاستی و آسیبی حفظ شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به ثبت جهانی ذخیره‌گاه زیست‌کره تنگ صیاد-سبز کوه در یونسکو اظهار داشت: حفظ محیط زیست و توسعه صنعت هر دو لازم هستند و نباید به بهانه یکی دیگری را متوقف کرد چرا که این‌ یک اصل دو جانبه است.

وی با بیان اینکه حجم آب انتقالی از تونل بهشت‌آباد حتماً باید با انجام کار کارشناسی تعدیل شود افزود: سد خرسان 3 به دلیل ایرادات بی‌مورد سازمان محیط زیست و برخی مسائل اجتماعی در منطقه پروژه از دستور کار وزارت نیرو خارج شده که این یک کار غلط است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تونل گلاب 2 بیان کرد: تفاهم‌نامه این تونل واقعاً غیرقانونی است و همه باید تلاش کنند زاینده‌رود بدون هیچ کم و کاستی و آسیبی حفظ شود.

سلیمانی در ادامه به بازارچه دائمی صنایع دستی شهرکرد و مشکلات پیرامون آن اشاره و تصریح کرد: این بازارچه تقریباً از یک ماه پیش تاکنون تعطیل شده در همین راستا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات آن و استقرار گروه‌های کم درآمد که تولیدات مشخص و قابل عرضه‌ای دارند اقدام کند.

وی با انتقاد از نامه‌نگاری‌های اداری خاطرنشان کرد: بدترین بیماری که دستگاه‌های اداری به آن دچار شده‌اند نامه‌نگاری است و اگر هر کاری بخواهد برای انجام مدت‌ها در روند این نامه‌نگاری‌ها قرار گیرد بدون شک به جایی نخواهیم رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکل سرقفلی غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار شهرکرد باید زودتر توسط مسئولان مرتبط حل و زیاد درگیر مسائل حقوقی نشود تصریح کرد: آسفالت جاده میدان میوه و تره بار شهرکرد با توجه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال توسط اداره کل حمل و نقل استان باید تا اول خرداد ماه توسط سازمان راه و شهرسازی تکمیل شود.

سلیمانی طراحی‌های اقتصاد مقاومتی را تاکنون خوب ارزیابی و بیان کرد: دستگاه‌ها باید سعی کنند تعهداتی را که در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌دهند، معقول و منطقی باشد چرا که در پایان سال توسط دستگاه خود در سطح ملی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

نظر شما