معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان:

جعل اسنادو مدارک شکل جدیدتری به خود گرفته است

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۶:۲۶
کد خبر: ۴۰۲۹۹۳
جعل اسنادو مدارک  شکل جدیدتری به خود گرفته است
عل اسنادو مدارک یکی از عوامل ناکارآمدی اجتماعی در جامعه به شمار می رود و با توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، جعل اسنادو مدارک هم شکل جدیدتری به خود گرفته است
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در سومین جلسه پیشگیری از جعل اسنادو مدارک با اشاره به جایگاه رفیع آموزش و پرورش در افکار عمومی گفت : جعل اسناد و مدارک از جرایمی است که موجب سلب اعتماد عمومی می شود .
محمد حسین اردشیر افزود : جعل اسنادو مدارک یکی از عوامل ناکارآمدی اجتماعی در جامعه به شمار می رود و با توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، جعل اسنادو مدارک هم شکل جدیدتری به خود گرفته است

وی خاطر نشان کرد :  ضرورت دارد تا در شیوه های پیشگیری از جعل اسناد  و مدارک شاخص های امنیتی د ر نظر گرفته شود .

اردشیر در ادامه به فعال شدن کمیته جعل اسنادو مدارک در مناطق و شهرستانها  تاکید کرد و گفت : باید منافذ و روزنه های جعل اسنادو مدارک را بست تا زمینه بروز این جرم در جامعه کمتر شود .

وی در ادامه راه اندازی سامانه جامع اطلاعاتی را در پیشگیری از جعل موثر برشمرد و افزود : نظارت مستمر و دقیق بر مراکز آموزشی و اداری به ویژه مراکز غیر دولتی و آموزش از راه دور از جمله مسائلی است که در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد .

گفتنی است که در ادامه این جلسه گزارشی از بازدید کارشناسان ستادی از شهرستان های دورود و رومشکان ارائه گردید و مصوب شد تا بازدید از منطقه زز و ماهرو در روزهای آینده در دستور کار قرار گیرد . از دیگر برنامه های این کمیته تنظیم برنامه زمان بندی بازدید از مناطق و شهرستان های استان در بازه زمانی سه ماهه  بود که مورد تصویب اعضای کمیته قرار گرفت . 

 

نظر شما