کشف یک تور دریایی صید ماهی در سد ایوشان کشکان رود

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۰۳۰۰۳
کشف یک تور دریایی صید ماهی در سد ایوشان کشکان رود
یک تور دریایی در سد کشکان به طول 1000متر از متخلفان صید شکارکشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از خرم آباد لرستان ،یک تور دریایی در سد کشکان به طول 1000متر از متخلفان صید شکارکشف شد.

 

بنا به این گزارش ، فرمانپور ریس اداره محیط زیست خرم آبادبه خبرنگار برنا گفت: نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد در اقدامی غافلگیرانه مبادرت به جمع آوری تورهای ماهیگیری در سطح دریاچه سد ایوشان نمودند که در این راستا تعداد 15 تور ماهیگیری به طول 1000 متر، از سطح دریاچه جمع آوری و تعداد 80 قطعه ماهی از آنها کشف و ضبط گردید.

 

وی افزود: طبق آخرین مصوبه شورای عالی محیط زیست جزیمه هر قطعه ماهی آزاد مبلغ 10000هزار تومان است که پس از تکمیل پرونده صیادان متخلف اخذ میگردد ،البته در صورت داشتن سابقه کیفری صید به حبس بین 6تا 1سال متخلفین محکوم میگردند .

فرمانپور ادامه داد: طبق قوانین محیط زیست ماهیگری در صورت داشتن پروانه صید و آنهم در فصل ماهیگیری و با تور سالیک شماره 4 و همچنین قلاب لنسر مجاز است و در دیگر موارد منجمله تور های دامی و تورهای دریایی و از همه بدتر کلر و موتور برق و دیگر ادوات غیر مجاز غیر قانونی و تخلف می باشد و با متخلفین به شدت برخور می شود.

رییس حفاظت محیط زیست خرم آباد در پایان از طبیعت دوستان خواست  در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن گویای 1540 شبانه روزی محیط زیست لرستان تماس حاصل کنند  ودر کنار طبیعت باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز