مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

رفع مشکلات اصحاب رسانه از اولویت های استانداری است

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۴:۰۰
کد خبر: ۴۰۳۰۹۹
رفع مشکلات اصحاب رسانه از اولویت های استانداری است
نصرت اله علیرضایی در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن خبرنگاران گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد ویژه ای به جایگاه و اهمیت رسانه ها دارد و به همین دلیل پیگیری و حل مشکلات این حوزه را از وظایف و ماموریت های خود می داند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قروین در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن خبرنگاران که با حضور معاونین سیاسی و امنیتی و امور عمرانی استاندار و مدیران کل دفاتر شهری و فنی برگزار شد گفت: در استان قزوین نیز به دلیل باور و اعتقاد راسخ نماینده عالی دولت به ارزش و اثرگذاری رسانه ها در سطح جامعه و سابقه رسانه ای ایشان توجه به دغدغه های اصحاب رسانه و خبر از جمله اولویت های اداره کل روابط عمومی استانداری است.

علیرضایی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان اعتقاد و باور ویژه ای به جایگاه، نقش و اهمیت رسانه ها دارند، به همین جهت پیگیری و حل مشکلات این حوزه را از وظایف و ماموریت های خود می دانیم.

علیرضایی افزود: در دیدار اعضای خانه مطبوعات با استاندار مقرر شد که مسائل و موضوعات رسانه ها و خبرنگاران استان به صورت ماهیانه در قالب نشست مشترک با روابط عمومی مطرح و نتایج آن به صورت فصلی در دیدار خانه مطبوعات با استاندار گزارش شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استان همواره بر استفاده حداکثری از ظرفیت و توان این ابزارها و منابع اطلاع رسانی در معرفی و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام و دولت و افزایش اعتماد و امید در سطح جامعه تاکید دارند.

وی بیان کرد: در طول یک ماه گذشته با مکاتبه، پیگیری و رایزنی و برگزاری جلسات توانسته ایم بخشی از دغدغه ها و انتظارات اصحاب رسانه و خبرنگاران را با مدیران و دستگاه های ذی ربط پیگیری کنیم که از جمله این موضوعات آبونمان و اشتراک رسانه ها از سوی دستگاه های اجرایی، برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران، طرح مسائل و مشکلات رسانه ها در جلسات شورای اداری استان و همچنین موضوع مسکن خبرنگاران می باشد که در این جلسه بررسی شد.

علیرضایی اضافه کرد: رفع دغدغه های رسانه ها و خبرنگاران می تواند روند اطلاع رسانی دولت را بهبود بخشیده و آن را تقویت کند پس همه مسئولان و مدیران باید در حد توان و ظرفیت هایی که در اختیار دارند برای حل مسائل و مشکلات این قشر اجتماعی و فرهنگی پیش قدم شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز