اعزام ۹ زائر اولی مشهدی به عتبات عالیات از محل موقوفات

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۷:۲۷
کد خبر: ۴۰۳۱۸۱
اعزام ۹ زائر اولی مشهدی به عتبات عالیات از محل موقوفات
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از اعزام 9 زائر اولی از مشهد به زیارت عتبات و عالیات از محل موقوفات مرتبط با این نیت خبر داد.

حجت الاسلام محمد ذاکری در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد بیان داشت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین از محل در آمد و عواید موقوفات با نیت اعزام زائرین به عتبات و عالیات تعداد 9 نفر زائر اولی  به تفکیک پنج نفر بانو و چهار آقا از مشهد مقدس همراه با کاروان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به زیارت عتبات و عالیات اعزام می شوند.

وی در ادامه افزود: این تعداد زائر از بین خانواده شهدای مدافع حرم، خدام بقاع متبرکه، مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم و همچنین خدام مساجد حاشیه شهر مشهد جهت اعزام به این سفرشناسایی شده اند که برای اولین بار به زیارت عتبات و عالیات می روند.

حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد: کاروان مذکور در تاریخ  پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با سوم شعبان المعظم همزمان با سالروز ولادت با سعادت سید الساجدین امام زین العابدین(ع)  جهت زیارت  به کشور عراق اعزام و به زیارت کربلای معلی، نجف اشرف ، کاظمین و سامرا مشرف خواهند شد.

وی در ادامه گفت: مبلغ یازده میلیون صدو پنجاه هزار ریال برای اعزام هر زائر به این سفر زیارتی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در پایان اظهار داشت:  کلیه هزینه های این سفرمعنوی و زیارتی از محل عواید و درآمد چهار موقوفه  منطبق با نیت اعزام زائر به عتبات و عالیات  تامین شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز