شهردار ثامن خبر داد:

افزایش چشمگیر خدمات مورد نیاز زائرین در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۲:۵۱
کد خبر: ۴۰۳۲۴۵
افزایش چشمگیر خدمات مورد نیاز زائرین در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی
شهردار ثامن با اشاره به افزایش چشمگیر خدمات مورد نیاز زائرین در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: در همین راستا تا پایان سال جاری 300 چشمه سرویس بهداشتی و سه مجموعه حمام در منطقه اضافه می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید ضمیری در جمع خبرنگاران در توضیح این خبر گفت: افزایش خدمت رسانی در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی از اهداف شهرداری است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از زائرین، کمبود سرویس بهداشتی و حمام در اطراف حرم مطهر یکی از نیازهای آنان به شمار می رود که امید می رود تا پایان سال با اجرای بیش از 300 چشمه سرویس بهداشتی و سه مجموعه حمام با ظرفیت 60 دوش در منطقه گامی موثرتر در رفع نیاز زائرین برداریم.

شهردار منطقه ثامن مشهد هدف از اجرای این پروژه ها را فراهم آوردن امکان غسل زیارت و استحمام برای زائران جهت تشرف به حرم مطهر رضوی دانست و گفت: چون حرم ائمه اطهار(ع) مکانی است که برای عبادت و بندگی خدا و محضر ولی خداست باید نهایت پاکی و طهارت را در زمان تشرف رعایت نمود.

وی ادامه داد: با جانمایی مناسب به گونه ای برنامه ریزی شده است که توضیح مکان های مذکور، حداکثر سهولت دسترسی را به این مکان ها ایجاد نماید. 

ضمیری با اشاره به بودجه این پروژه اظهار کرد: در حدود 60 میلیارد ریال برای احداث این سرویس ها در منطقه در نظر گرفته شده است.

یادآور می شود، در حال حاضر 325 چشمه سرویس بهداشتی به صورت ثابت و سیار در سطح منطقه وجود دارد.

 

 

 

 

نظر شما