معاون شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

۲۰ ساعت استفاده از برق، سهمیه کشاورزان در تابستان امسال

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۰:۳۱
کد خبر: ۴۰۳۳۵۲
۲۰ ساعت استفاده از برق، سهمیه کشاورزان در تابستان امسال
سید باقر بابایی چگینی گفت: در تابستان امسال، کشاورزان تنها 20 ساعت می توانند برای استفاده از برق برای روشن کردن چاههای کشاورزی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید باقر بابایی چگینی معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در همایش مدیریت بهینه مصرف برق در کشاورزی که با حضور ملکی معاون  آب منطقه ای استان، مدیران و کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، عنوان کرد:‌ با توجه به پیش بینی های به عمل آمده در تابستان امسال امکان تامین برق انشعاب مشترکین بخش کشاورزی به مدت 20 ساعت از 15 خرداد لغایت 15 شهریور امکانپذیر می باشد.

بابایی چگینی اذعان کرد: به منظور استفاده بهینه از انرژی برق در بخش کشاورزی توصیه می شود که کشاورزان  نسبت به خاموش کردن الکتروپمپ خود از ساعت 19 الی 23 اقدام و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تاکید  کرد: سطح زیر کشت محصولاتی که در این ایام نیاز به آبیاری دارند، با برنامه ریزی و مدیریت انجام شود.

بابایی چگینی یادآورد شد: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت عدم مصرف چهار ساعت ذکر شده صورتحساب مصرفی را به صورت رایگان محاسبه کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه 37درصد مصرف برق استان در بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: کشاورزان باید در استفاده بهینه از این منابع همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما