مسئولان شهری هوای اصفهان را دارند

شهردار اولین سه شنبه بدون خودرو را کلید زد

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۴:۴۵
کد خبر: ۴۰۳۳۵۸
شهردار اولین سه شنبه بدون خودرو را کلید زد
پس از رونمایی از نماد و شعار پویش مردمی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، طرح "سه شنبه های بدون خودرو" را مطرح و قرار شد که سه شنبه ها مردم و مدیران در برخی خیابان های خاص از دوچرخه استفاده کنند.در همین راستا شهردار اصفهان به همراه معاونین شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ،سفر درون شهری خود را با دوچرخه آغاز کردند.

به گزارش برنا از اصفهان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز که امروز با استفاده از دوچرخه به محل کار خود رفته است، می گوید: به دنبال این هستیم که طرح سه شنبه‌های بدون خودرو آرام آرام از سوی خود مردم اجرا شود البته امروز در روز جهانی استفاده از دوچرخه برای رفتن به کار این مهم را از خودمان شروع کردیم.

علیرضا صلواتی با بیان اینکه شهردار، رئیس شورا و تعدادی از مدیران شهری امروز صبح با استفاده از دوچرخه به محل کار خود رفته اند تصریح می کند: البته در جلسه بعدازظهر شورای مدیران شهرداری نیز همه معاونان و مدیران با استفاده از دوچرخه به محل جلسه حرکت کردند.

وی بیان می کند: برای اجرایی شدن طرح سه شنبه‌های بدون خودرو باید ابتدا پیوست‌های ترافیکی، فرهنگی و اطلاع رسانی تهیه شود.

در طرح سه شنبه های بدون خودرو برخی از خیابان های اصلی شهر بر روی تردد خودرو مسدود می شود در این راستا پیوست ترافیکی برای اعلام مسیرهای موازی خیابان مورد نظر ضروری است.

همچنین پیوست های فرهنگی برای آموزش و فرهنگسازی و پیوست اطلاع رسانی برای اعلام برنامه هایی که قرار است در خیابان مورد نظر اجرا شود، لازم است.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح سه شنبه های بدون خودرو در آینده نزدیک به صورت رسمی اجرایی می شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم در ابتدا مدیران و کارمندان شهرداری را به استفاده از دوچرخه علاقه مند کنیم بر این اساس پیش بینی می شود ظرف یکماه آینده مدیران شهری و کارمندان شهرداری از دوچرخه برای رفتن به محل کار خود استفاده کنند.

امروز اولین سه شنبه بدون خودرو مصادف شد با روز جهانی "رفتن به سرکار با دوچرخه". البته چندی است که شهردار اصفهان و رئیس شورای اسلامی شهر به منظور فرهنگسازی با استفاده از دوچرخه به محل کار خود می روند. اما امروز روز ویژه ای است و همه شهروندان دوست دارند بدانند که کدام مسئول با استفاده از دوچرخه به محل کار خود رفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز