مدیرعامل بیمه سلامت کشور:

لرستان جز ۱۰ استان برتر بیمه سلامت کشور

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۴:۴۴
کد خبر: ۴۰۳۳۹۸
لرستان جز ۱۰ استان برتر بیمه سلامت کشور
مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت لرستان هم‌اکنون یکی از 10 استان برتر کشور در زمینه ارائه خدمات به بیمه شده‌ها است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمدجواد کبیر  در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در کل کشور را 41 میلیون نفر اعلام کرد و اظهار داشت: یک میلیون و 700 هزار نفر در استان لرستان دارای بیمه سلامت هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: لرستان به دلیل محرومیت در نظام پرداخت برای اجرای طرح تامین و توسعه پزشک خانواده دارای اولویت است.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به اجرای طرح تامین و توسعه پزشک خانواده در سطح کشور، گفت: این طرح در شهرهای زیر 100 هزار نفر اجرا می‌شود که لرستان به دلیل محرومیت در نظام پرداخت برای اجرای طرح تامین و توسعه پزشک خانواده دارای اولویت است.

وی ادامه داد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوان است که می‌تواند با رفع و کم کردن محرومیت‌های آن به یکی از قطب‌های اقتصادی و اجتماعی کشور تبدیل شود.

این مسؤول با تاکید به اینکه بیمه سلامت لرستان هم‌اکنون یکی از 10 استان برتر کشور در زمینه ارائه خدمات به بیمه شده‌ها است، گفت: این‌ موضوع از نقاط ارزشمند در کارنامه بیمه سلامت است که در استان محرومی مانند لرستان توانسته به چنین دستاوردی برسد.

مدیر عامل بیمه سلامت در پایان بیان کرد: ممکن است که از طریق امکان‌سنجی که در سطح استان انجام شود، لرستان به‌ عنوان یکی از استان‌های دارای اولویت تأمین و توسعه پزشک خانواده قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز