رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر؛

بزرگ‌ترین خانه کشتی شهرستان ری در باقرشهر افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۸:۳۸
کد خبر: ۴۰۳۵۲۴
بزرگ‌ترین خانه کشتی شهرستان ری در باقرشهر افتتاح می‌شود
یوسف پناهنده رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر گفت: بزرگ‌ترین خانه کشتی شهرستان ری،همزمان با هفته دولت در باقرشهر افتتاح می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران یوسف پناهنده رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر گفت: بزرگ‌ترین خانه کشتی شهرستان ری، همزمان با هفته دولت در باقرشهر افتتاح می شود.

پناهنده ،با اشاره به اینکه افتتاح خانه کشتی باقرشهر یکی از بزرگترین پروژه‎های اداره ورزش و جوانان استان تهران محسوب می‎شود، بیان کرد: با افتتاح خانه کشتی باقرشهر، قادر به میزبانی از بزرگترین رویدادهای ورزشی کشوری و حتی بین المللی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه ورزشی که با هدف افزایش و توسعه فضاهای ورزشی شهرستان صورت گرفته، بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت که تا به اینجای کار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در این پروژه هزینه شده و با توجه به هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته، موفق به اخذ ۶۰۰ میلیون تومان دیگر از اداره ورزش و جوانان استان شده ایم تا در ساخت این پروژه بزرگ ملی با مشکلات مالی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: خانه کشتی باقرشهر واقع در ضلع شمالی بوستان عطر سیب و در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع ایجاد شده که فضای مفید سالن، حدود ۱۱۰۰ متر مربع است.

DSC_0037

رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر اظهار داشت: این مجموعه ورزشی دارای سالن‎های جانبی بدنسازی، دفتر هیئت، پارکینگ و سرویس‎های بهداشتی مناسب و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی با نورپردازی استاندارد بین المللی است.

این مقام مسئول گفت: خانه کشتی باقرشهر که یکی از بزرگترین سالن‎های کشتی استان تهران است، با ظرفیت چندین تشک کشتی و مجهز به وسایل بدنسازی و ورزشی با امکانات مناسب، همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان ری و همچنین مسئولان باقرشهری به همراه جامعه ورزشی منطقه افتتاح می‎شود.

DSC_0054

پناهنده در پایان ضمن تشکر از زحمات و حمایت های همه جانبه مسئولین در تکمیل این پروژه ملی،خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های اداره ورزش و جوانان باقرشهر در ۶ ماهه اخیر، تکمیل این سالن ورزشی بود که خوشبختانه با حمایت های همه جانبه شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و همچنین مسئولین شهرستان به ویژه جناب آقای مجتبی جانعلی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، انشالله می توانیم خدمتی ماندگار به جامعه ورزشی باقرشهر داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز