مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان :

۲۸۳ باشگاه ورزشی در لرستان فعالیت دارند

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰:۲۸
کد خبر: ۴۰۳۹۰۶
۲۸۳ باشگاه ورزشی در لرستان فعالیت دارند
مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان در همایش یک روزه آسیب های مواد مکمل و نیروزای غیرمجاز با اشاره به فعالیت ۲۸۳ باشگاه ورزشی در لرستان اظهار داشت: از این باشگاه ها ارزیابی های جدی با همراهی هیئت پزشکی ورزشی استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، مدیر کل اداره  ورزش وجوانان لرستان  در همایش یک روزه آسیب های مواد مکمل و نیروزای غیرمجاز با اشاره به فعالیت ۲۸۳ باشگاه ورزشی در لرستان اظهار داشت: از این باشگاه ها ارزیابی های جدی با همراهی هیئت پزشکی ورزشی استان صورت گرفته است.

علی یاور عزیز پورادامه داد: توسعه ورزش پاک و پرهیز از خدشه دار شدن چهره ورزش پاک در استان به صورت جدی در دستور کار ورزش و جوانان لرستان قرار دارد و اجازه نخواهیم داد که افرادی با فروش مکمل و داروهای غیرمجاز در سطح باشگاه ها به تهدید جامعه ورزش و ورزشکاران بپردازند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه مراحل مختلفی برای بررسی عملکرد باشگاه های ورزشی صورت گرفته است گفت: در این راستا تا کنون به برخی از باشگاه ها تذکرهای کتبی و شفاهی داده شده اما قصد پلمپ باشگاه ها را نداریم ولی در صورتی که این تذکرات به نتیجه نرسد قطعا برخورد جدی با خاطیان صورت می گیرد.

دکتر عزیزپور ادامه داد: باشگاه محل فعالیتهای ورزشی است و البته ما رویکرد تشویقی برای فعالان این بخش هم در نظر گرفته ایم و امروز هم از باشگاه ها و ورزشکاران برگزیده تجلیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز