چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب شاهد بهره برداری از استادیوم ۱۵هزار نفری در پایان امسال باشیم

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۰۰۱
امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب شاهد بهره برداری از استادیوم ۱۵هزار نفری در پایان امسال باشیم
عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب شاهد بهره برداری از استادیوم 15هزار نفری در پایان امسال باشیم

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: هفته جوان با اتکا به مشارکت های سمن های مردمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته تعداد سمن های فعال استان از 8 به 50 تشکل رسیده است که تلاش داریم این تعداد را با مشارکت جوانان باز هم افزایش دهیم تا آنان در مشارکت های اجتماعی حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با حضور دوچرخه سواران استان در قالب یک تیم برگزار می شود ضمن اینکه با موافقت ضمنی مسئولان آذربایجان شرقی قرار شده است مدیریت برگزاری این مسابقات به آذربایجان غربی داده شود و قرار است بزودی توافقنامه آن امضا شود.

چمن گلی گفت: رایزنی های ما برای برگزاری مسابقات جهانی کبدی با توجه به میزبانی مناسب ارومیه آغاز شده است ضمن اینکه نامه تشکر وزیر ورزش و جوانان مزید بر علت شده است.

وی در مورد استعفای یکی از مسئولین کبدی استان افزود: هیچ استعفایی در کار نبوده و هر کسی تغییر کرده توسط من از کار برکنار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در استان تصریح کرد: یکی از سیاست های دولت اتمام پروژه های نیمه تمام کشور است و در این زمینه و در آذربایجان غربی، استادیوم 15هزار نفری بعنوان یکی از مهم ترین پروژه ها مطرح است که با توجه به صحبت های صورت گرفته و موافقت استاندار مبلغ 13میلیارد برای تکمیل این ورزشگاه در نطر گرفته است که در صورت تصویب دولت در سفرش به استان و تخصیص 100درصدی آن امسال به بهره برداری خواهد رسید همچنان رسیدگی به مشکلات سالن های دیگر از جمله سالن 6هزار نفری غدیر در دستور کار قرار دارد.

چمن گلی گفت: کمبود یک سالن بزرگ برای میزبانی والیبال بشدت احساس میشود طوری که در بسیاری از مسابقات، تماشاگران زیادی پشت درهای بسته میمانند برای این منظور برای ساخت سالنی در شان مردم ارومیه بخصوص برای رشته والیبال رایزنی های زیادی صورت گرفته و استاندار ورزش دوست استان نیز موافقت خود را اعلام کرده است ولی تا این لحظه هیئت دولت بدلیل مشکلات موجود و وجود پروژه های متعدد نیمه تمام با آن موافقت نکرده است.

وی افزود: در ابتدای انتخابم بعنوان مدیرکل تفاهم نامه ای با هیئت های ورزشی مختلف امضا کردیم تا براساس عملکرد به آنها بودجه تخصیص یابد که در این میان شاهد عملکرد خوب از سوی تمام هیئت ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: در طی این مدت از نظر من نمره قابل قبول (15) برای هیئت ها می دهم که در این بین هیئت هایی چون بوکس، شمشیربازی و وزنه برداری را بعنوان هیئت های برتر استان باید انتخاب کنیم

چمن گلی گفت: امسال این روند البته با کمی تغییرات ادامه خواهد داشت .

وی در مورد وضعیت ورزشگاه قدیمی تختی ارومیه افزود: بنا داریم طرحی برای تبدیل این ورزشگاه قدیمی به یک آکادمی المپیک با سالن های تخصصی بهمراه مکان هایی برای درآمدزایی ویژه هیئت ها داشته باشیم و مسابقات مهم را به استادیوم ها و ورزشگاه های دیگر منتقل کنیم و از تختی بعنوان مرکزی برای تمرین و آماده سازی و کمپ استفاده کنیم و تا این لحظه برای این مسئله موافقت مسئولین از جمله استاندار را نیز اخذ کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز