مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی به همت شهرداری قزوین

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۸:۴۱
کد خبر: ۴۰۴۰۵۳
برگزاری همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی به همت شهرداری قزوین
سعید وزیری نژاد گفت: همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی استان هرساله به مناسبت روز جانباز و به همت شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت روز جانباز هر ساله به همت شهرداری قزوین و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود که امیدواریم امسال هم مانند سال های گذشته به نحو احسن برگزار شود.

وزیری نژاد عنوان کرد: در این همایش از جانبازان قطع نخاعی و خانواده آنها، جانبازان مجموعه شهرداری قزوین، 5خانواده شهید مدافع حرم و 5جانباز مدافع حرم تجلیل به عمل می آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: در این همایش سردار قربانی مشاور ستاد فرماندهی نیروهای مسلح و شهردار قزوین نیز سخنرانی خواهند کرد.

وی اجرای موسیقی زنده با موضوع شهید و پخش کلیپ را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد و گفت: از جانبازان و خانواده آنها با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل و هدایایی تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز