طرح استعدادیابی شناگران نونهالان استان شروع شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۵:۲۵
کد خبر: ۴۰۴۰۶۹
طرح استعدادیابی شناگران نونهالان استان شروع شد
ریس هیات شنای شهرستان قزوین گفت: طرح استعداد یابی از بین دختران و پسران 6 تا 10سال توسط هیئت شنای شهرستان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اویس زرآبادی رییس هیئت شنای شهرستان قزوین از شروع طرح استعدادیابی شناگران نونهالان استان خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل آموزش و پروش اکیپی از کارشناسان و مربیان شنای شهرستان قزوین در 2بخش آقایان و بانوان با مراجعه به مدارس و توزیع فرمهای استعدادیابی در بین دانش آموزان 6 تا 10سال و تکمیل پرسشنامه های مربوط، نسبت به جذب افرادی که از نظر تستهای بدنی و ژنتیکی حائز شرایط باشند برای عضویت و معرفی به مدارس شنا اقدام خواهند کرد.

زرآبادی در خصوص نحوه تکمیل فرمهای استعدادیابی افزود: در پرسشنامه های مربوط به طرح استعدادیابی مشخصات فیزیکی دانش آموز و والدین مورد سنجش قرار گرفته و پس از آنالیز فاکتورهای مورد نظر افرادی که حائز شرایط باشند به هیئت شنای شهرستان برای آموزشهای لازم در رشته ورزشی شنا تحت نظر مربیان مجرب معرفی خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد: متقاضیانی که حائز شرایط لازم برای ورود به دوره های استعدادیابی نباشند نیز برای یادگیری مهارت شنا به مدارس شنا معرفی می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز