معصومه ابتکار مطرح کرد:

تهیه طرح مدیریت دریاچه گهر

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶:۵۴
کد خبر: ۴۰۴۰۷۰
تهیه طرح مدیریت دریاچه گهر
معصومه ابتکار توجه به مدیریت گردشگری در تالابهای لرستان را مهم خواند ومطرح کرد: یکی دیگر از برنامه های ما در لرستان تهیه طرح مدیریت دریاچه گهر بوده تا ورود گردشگران در این منطقه بدون ایجاد تخریب صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، معصومه ابتکار در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص  برنامه های پیش بینی شده برای ثبت تالابهای لرستان در کنوانسیون رامسر گفت: در این رابطه تلاش هایی در حال انجام بوده و در حال بررسی این موضوع هستیم که ثبت تالابهای لرستان در این کنوانسیون ضروری است یا خیر.

رییس سازمان محیط زیست کشور در خصوص هدف از سفر خود به لرستان نیز بیان کرد: یکی از برنامه های مدنظر در این زمینه شرکت در گردهمایی ملی تشکلهای طرفدار محیط زیست است.

وی افزود:  این گردهمایی حرکتی ملی بوده و نقش اساسی و مهمی در همکاری برای حفاظت از محیط زیست، جلب مشارکت مردم و همچنین آموزش دارد.

ابتکاراضافه کرد: در این گردهمایی موضوع توسعه صنعتی و اثرات ناشی از آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به  تشکیل جلسه آمایش محیط زیست لرستان در محل استانداری لرستان  و بررسی ارتقا مناطق حفاظت شده به خبرنگاران گفت: مهم تر از افزایش مناطق حفاظت شده ارتقا سطح مدیریت در این مناطق است.

رییس سازمان محیط زیست کشور همچنین با اشاره به وضعیت تالابهای لرستان عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون تالابهای لرستان وضعیت خوبی دارند و بارندگی های خوبی طی امسال برای جلوگیری از تخریب و آلودگی این تالابها در داشته ایم.

معصومه ابتکار  توجه به مدیریت  گردشگری در تالابهای لرستان را مهم خواند ومطرح کرد:  یکی دیگر از برنامه های ما در لرستان تهیه طرح مدیریت دریاچه گهر بوده تا ورود گردشگران در این منطقه بدون ایجاد تخریب صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز