موتورسیکلت سواران قانونمند ایلامی تشویق می شوند

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۶:۱۲
کد خبر: ۴۰۴۲۹۴
موتورسیکلت سواران قانونمند ایلامی تشویق می شوند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی استان ایلام گفت: راکبان موتورسیکلت سوارانی که از کلاه ایمنی استفاده می کنند و پایبند به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، تشویق می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه بویژه موتورسیکلت یکی از مهمترین موارد کاهش تصادفات در کشور است.
وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام در همین راستا به منظور فرهنگ صحیح استفاده از موتورسیکلت و ترغیب موتورسیکلت سواران به رعایت قانون و مقررات و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان و سرنشینان اقدام به اجرای رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند می کند. 
وی تاکید کرد: این پلیس در نظر دارد به موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر رعایت و از کلاه ایمنی استاندارد در هنگام رانندگی استفاده و گواهینامه مجاز ، بیمه نامه و کارت موتورسیکلت خود را همراه دارند ، جوایز ارزشمندی اهداء و از آنها قدردانی کند.
سرهنگ خادم یادآور شد: برابر ماده 19 قانون جدید رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای رانندگان و ترک نشینان هر نوع موتورسیکلت اجباری شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راکبین و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز