تجلیل از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۵:۱۹
کد خبر: ۴۰۴۵۸۹
تجلیل از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت
در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز (٢٣ اردیبهشت) از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع) رونمایی و از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه،

در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت پیش از ظهر امروز (٢٣ اردیبهشت) با حضور مسئولان و  اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان به قرآن و عترت استان کرمانشاه، از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع) رونمایی و از برگزیدگان جشنواره ها تجلیل شد.

برپایه این گزارش؛ تجلیل از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته مذکور از دیگر برنامه های آیین اختتامیه بود که با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از مفسر برجسته ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و همچنین فریبا مقصودی خوشنویس برجسته کرمانشاهی و بانوی خط ایران که کتابت قرآن کرده است تجلیل شد.

همچنین مرتضی هامانی پیشکسوت قرآنی، صدیقه تپه رشی حافظ برتر قرآنی و عباس الفتی خوشنویس قرآنی به همراه ٦ مدیر موسسه قرآنی از دیگر تجلیل شدگان در مراسم امروز بودند.

حامد شهیم قاری و داور ممتاز قرآنی، اکرم حبیبی پیشکسوت قرآنی، زهرا سهرابی قاری ممتاز قرآنی و هوشنگ یاری قاری ممتاز قرآنی نیز دیگر تجلیلی ها ی این مراسم بودند.

همچنین از سید هادی شاه محمدی قاری ممتاز، امیر حسین امیری قاری ممتاز قرآنی و مربیان برگزیده شیل یاقوتی، انسیه سادات جاسمی و سمیه بری تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز