فرماندار شهرستان رباط کریم:

اشتغال زایی مهمترین دستاورد سرمایه گذاران خارجی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۰۴۸۰۹
اشتغال زایی مهمترین دستاورد سرمایه گذاران خارجی است
فرماندار شهرستان رباط کریم در جلسه کارگروه جذب سرمایه های خارجی و داخلی ضمن مثبت ارزیابی کردن نتایج برجام اذعان داشت: در هفته گذشته در فرمانداری میزبان دو گروه سرمایه گذار آلمانی و روسی بوده ایم که اولین چشم اندازهای امیدبخش را در خصوص استقبال سرمایه گذاری را در میهن عزیزمان ایران متجلی کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، رئیس کارگروه جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: امیدواریم این کارگروه با عنایت به ظرفیتهای موجود در این شهرستان در قالب برخورداری از 5 واحد شهرک صنعتی دولتی و خصوصی زمینه جذب بیش از پیش سرمایه گذاران داخلی به ویژه خارجی را فراهم نموده تا با گسیل کردن سرمایه های خود بستر مناسبی را برای اشتغالزایی فراهم نمایند .

مهندس بیگی در سخنان خود با اشاره به تلاش های دولت در این زمینه افزود : قوانینی نیز در این خصوص جهت تصویب به مجلس ارائه شده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد : باید دست در دست هم بدهیم ، مذاکرات هسته ای خوشبختانه به نتایج مطلوبی نیز رسیده است و بخش عمده ای از تحریمها برداشته شده و یکی پس از دیگری شاهد برداشته شدن دیگر تحریمها خواهیم بود ، با ایجاد صحنه های رقابت بستر خوبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم کنیم .

مهندس بیگی افزود : آنچه مسلم است سرمایه گذاران به دنبال مزایایی هستند که مزیتهایی را نیز برای ما به دنبال خواهد داشت ، عمده ترین مزیتی که در این خصوص برای ما حاصل خواهد شد اشتغالزایی است و این بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا بسیاری از ناهنجاری ها نتیجه بی کاری است .

فرماندار شهرستان رباط کریم ثبات سیاسی امنیت شهرستانی ؛ استانی و نهایتا امنیت ملی را از عمده خواستگاههای سرمایه گزاران خارجی قلمداد کرد که تاکید نمود : خوشبختانه کشور ایران با دارا بودن این گزینه های سه گانه باعث جذب ایشان شده و خواهد شد .

نماینده دولت تدبیر و امید با اشاره به دیگر پتانسیلهای موجود در شهرستان گفت :  با وجود اراضی مستعد کشاورزی در سطح شهرستان هم اکنون 50 هکتار از اراضی منطقه زیر کشت زعفران می باشد .

وی با اشاره به حضور تیم سرمایه گذار آلمانی کفت : این تیم با توجه به حسن همجواری رباط کریم با فرودگاه بین المللی امام خمینی و سایر محورهای مواصلاتی از دیگر سو از ثبات سیاسی و امنیت موجود در سطح ملی ابراز خرسندی می کردند .

مهندس بیگی در ادامه سخنان خود ضمن تسلیم احکام صادره و اعطای آنها به تیم انتصابی ؛ آنها را به عنوان افرادی با انگیزه و متفکر  قلمداد کرد و از آنها خواست با اهتمام و عنایت خاص خود بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاران فراهم نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز