مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین:

اهداکنندگان عضو در آرامستان قزوین رایگان دفن می شوند

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰:۰۶
کد خبر: ۴۰۴۸۲۱
اهداکنندگان عضو در آرامستان قزوین رایگان دفن می شوند
غلامرضا ابراهیمی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره‌ جانبازان و ایثارگران گفت: اهداکنندگان عضو در قطعه ایثارگران آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین رایگان دفن خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا ابراهیمی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین در آئین گرامیداشت یاد و خاطره‌ جانبازان و ایثارگران مدفون در این آرامستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی، جانبازان و ایثارگران در سالن همایش واقع در آرامستان برگزار شد، عنوان کرد: از این پس هر شهروندی که قابلیت اهدای عضو داشته باشد و این کار را انجام دهد در قطعه ایثارگران آرامستان بهشت فاطمه(س) دفن می شود.

ابراهیمی با بیان این مطلب که دفن اهداکنندگان که اقدامی خداپسندانه انجام داده اند به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد و هیچ هزینه ای از خانواده های آنان دریافت نمی شود، افزود: این اقدام در راستای تجلیل از افراد و خانواده هایی است که به دنبال کار خیر بوده و با اهدای اعضای بدن خود و یا عزیز از دست رفته شان فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه ترویج می کنند.

حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم نیز با خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضران با بیان خاطراتی از شهید مهدی شالباف و سید آزادگان علی اکبر ابوترابی به مقام والای شهدا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه‌ افراد حاضر در جبهه، سعادت رسیدن به مقام شهادت را نداشتند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد با قراردادن جان شیرین خود در طبق اخلاص به درجه‌ جانبازی و ایثارگری رسیدند که این مرحله نیز اجر خود را دارد.

در این مراسم با خاطره گویی و گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهید شالباف و آزاده علی اکبر ابوترابی از مقام شامخ شهیدان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز