امروز با حضور دکتراحمدی، گرشاسبی، ناظمی و مهدوی شاهرودی برگزار شد

پنجمین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر هیئت ها، ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۰:۴۲
کد خبر: ۴۰۴۹۵۷
پنجمین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر هیئت ها، ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران
پنجمین مراسم تجلیل از روابط عمومی برتر هیئت های ورزشی، حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران، امروز(شنبه) با حضور دکتراحمدی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان و گرشاسبی مشاور وزیر و مدیر کل برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در این مراسم که در حضور مهدوی شاهرودی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر شجیع رئیس دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، میرزاآقابیک و سرپرست، معاونان اداره کل، سلیمی رئیس مرکز هماهنگی امور بانوان اداره کل، مدیران ستادی، روسا و مسئولان روابط عمومی ادارات، حوزه ها و هیئت های ورزشی در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شادروان محمد اینانلو، چهره ماندگار عرصه رسانه و محیط زیست، از حمید بهمنی جانباز رسانه ملی تقدیر شد

در ادامه  منوچهر زندی از پیشکسوتان رسانه و نایب رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، طی سخنانی به تجلیل از این دو عزیز پرداخت و گفت: محمد اینانلو یک انسان نمونه بود. یک الگو برای آدم های رسانه ای، آدم های محیط زیستی، آدم های روابط عمومی که ویژگی های بسیاری داشت، چهره ای که با وجود خودش، ایجاد انگیزه و اعتماد می کرد. او تفنگش را با دوربین عوض کرد تا به سرمایه ای بزرگ در عرصه محیط زیست بدل شود. او تمام خوبی های یک ایرانی وطن پرست را داشت.

همچنین مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ضمن ابراز رضایت از وضعیت یکسال و نیم گذشته ورزش تهران، تاکید کرد: حوزه ورزش، حوزه فراگیر است و مدیریت ماه ها و یکسال گذشته گرشاسبی قابل تقدیر و قابل ستایش است.

مهدوی شاهرودی ادامه داد: کارهای بزرگی را در ماه های قبل شاهد بوده ایم و همچنان امیدواریم که در آینده نزدیک به قله های طلایی و افق های روشنتری دست پیدا کنیم.

وی از برگزاری مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران به عنوان یک برنامه بسیار بزرگ یاد کرد و افزود: نظیر این برنامه ورزش تهران را در هیچ استانی شاهد نبوده ایم، یک کار ملی که در استان تهران اتفاق افتاد.

مشاور استاندار با تقدیر از مجموعه روابط عمومی ورزش تهران و پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل تاکید کرد: شورای روابط عمومی استان با فرمانداری و مدیریت استانی فعالیت می کند و من می توانم قضاوت و دادرسی از مجموعه های حاضر داشته باشم و خوشبختانه، این استان، کار نامه قابل قبول و درخشانی در حوزه روابط عمومی ورزشی داشته است.

وی یکی از مهمترین وظایف ها را مدیریت هیجانات اجتماعی و جامعه دانست و با اشاره به برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آن به عنوان یکی از شاهکارهای مدیریت فضای رسانه ای، اجتماعی و هیجانات اجتماعی یاد کرد و گفت: در حوزه ورزش هم در تهران شاهد آن بودیم که روابط عمومی، رسانه و اداره کل به خوبی از عهده وظایف خویش برآمدند.

هاشمی شاهرودی ادامه داد: ما در استان تهران برخلاف ویترین فوق العاده، از نظر رسانه قوی و توانمند، دست مان خالی است و فاقد یک شبکه استانی در رسانه ملی هستیم و شبکه تهران و امکانات آن از ما گرفته شده و شما روابط عمومی ها باید این ضعف را جبران کرده و خلاء در حوزه رسانه را با هدف نشاط و امید و انتشار اخلاق و فضایل اخلاقی پر کنیم.

در ادامه این مراسم، ضمن تجلیل از محسن خمارلو مدیر روابط عمومی شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی، شاهرودی و رهگذر مدیرکل و معاون روابط عمومی استانداری، اکبری، خلیفه و کمالی فر همکاران رسانه ای در خبرگزاری های ایسنا، فارس و ایرنا، کلیپ های زیبایی پیرامون عملکرد روابط عمومی ورزش تهران و گرامیداشت محمد اینانلو به نمایش درآمد.

سیمرغ نماد روابط عمومی و رسانه

رئیس دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، به عنوان دیگر سخنران این مراسم، ابراز امیدواری کرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان حامی عقاب طلایی، همچنان در ورزش موفق عمل کند و ادامه داد: دراین مراسم سیمرغ را به عنوان نماد روابط عمومی و رسانه معرفی می کنیم که براساس اسطوره ها و داستان های شاهنامه، دانا و آگاه است و چاره گشا و در منطق الطیر، نماد حقیقت و تعالی حقیقت است.

دکتر شجیع گفت: سیمرغ، نام دارد، اما نشان ندارد، هست و نیست و می تواند مانند روابط عمومی ها و رسانه ها، در خدمت تعالی جامعه باشد، اما گمنام هم بماند.

بخش پایانی مراسم به تجلیل از روابط عمومی های برتر، مدیران روابط عمومی استان های همجوار و اسپانسرها اختصاص داشت و همچنین به میهمانان ویژه مراسم دکتراحمدی، مازیار ناظمی، دکتر شجیع، منوچهر زندی و جنگروی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، لوح تقدیر اهدا شد.

در این مراسم از مدیران روابط عمومی استان های قزوین(عزیزی)، قم(معارف وند)، البرز(منجیری) و سمنان(کردی) تجلیل شد.

روابط عمومی های برتر و مدیران آنها بدین ترتیب تقدیر شدند:

روابط عمومی های برتر حوزه و ادارات:

شهرری(معصومه حیدری)، پردیس(عاطفه دارا درخشان)، ملارد(فریبا کیانی)، پاکدشت(معصومه شکوری)

روابط عمومی های قابل تقدیر حوزه و ادارات:

اسلامشهر(آرزو آقازاده)، شمالشرق(الهام علیپور)، شمالغرب(آنیتا صفا)، شمیرانات(امیرحسین کاظمی)، شهریار(مهدی احمدی)، جنوبشرق(زهره بهرامی)، جنوبغرب(شیوا محمودی)

روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی:

کاراته(نسترن مردانی)، پزشکی (مریم مقدم)، ورزشهای پهلوانی(حسین شیرازی مقدم)، ژیمناستیک(بهاره سلطانی)، کشتی(محمد جیرودی)، والیبال(سروش واعظی)

روابط عمومی های قابل تقدیر هیات های ورزشی:

تیراندازی(سمیه حسن زاده)، پینگ پنگ، چوگان(محمد علی زارع)، اسکی (پیام نظر)، نجات غریق(طاهری)، جودو(محمدحسین چگینی)، همگانی(عطیه حیرانی).

 

نظر شما