مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

کشف کالای قاچاق در لرستان ۴۰ درصد افزایش داشته است

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۰۵۰۸۸
کشف کالای قاچاق در لرستان ۴۰ درصد افزایش داشته است
کشف انواع کالای قاچاق سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان 40 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از افزایش کشف 40 درصدی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

 بهرام براری در دیدار با سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان با اعلام این مطلب

 از زحمات شبانه‌روزی فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان در خصوص  مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپاسگذاری کردوگفت: برقراری امنیت عمومی و خدمت به مردم از اهداف مشترک تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی است.

براری خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی نقش بازدارندگی زیادی در جلوگیری از تخلفات و صیانت از حقوق مصرف کنندگان در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه  کشف انواع کالای قاچاق سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان 40 درصد افزایش یافته است عنوان کرد:به‎کارگیری همه ظرفیت‌های قانونی در مبارزه با قاچاق کالا و توسعه همکاری‌های مشترک بین دستگاه‌های اجرایی لازم است .

  سرهنگ علی احمدی‌تبار نیز در این دیدار گفت: تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغالزایی را از اثرات قاچاق کالا  است و مجموعه نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان با برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز محیط را برای آنان ناامن کنند.

احمدی تبار بیان داشت: پلیس و تعزیرات حکومتی با تعامل در راستای حفظ سلامت و امنیت جامعه انجام وظیفه می‌کنندوبرخورد با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا رسالت مشترک ناجا و تعزیرات حکومتی است.

وی یادآور شد: پلیس لرستان با تمام توان همچون گذشته با قاچاقچیان کالا و ارز مبارزه جدی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز