در راستای استفاده از کاربری بازار خودرو در روزهای هفته صورت می پذیرد؛

راه اندازی بیستمین بازار سیار در محل بازار خودروی مجیدیه

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۰:۱۶
کد خبر: ۴۰۵۱۷۰
راه اندازی بیستمین بازار سیار در محل بازار خودروی مجیدیه
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ایجاد یکشنبه بازار سیار در محل بازار خودروی مجیدیه خبر داد.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شهرداری در صدد استفاده از کاربری بازار خودرو در روزهای هفته می باشد و نیاز به افزایش بازارهای سیار احساس می شود این سازمان اقدام به راه اندازی یک شنبه بازار سیار در روزهای یکشنبه واقع در بلوار مجیدیه در محل بازار خودرو و ایجاد زمینه ای جهت اشتغال زایی نموده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 4 هزار دستفروش در بازارهای سیار تحت نظارت شهرداری ساماندهی و در حال فعالیت می باشند که با ایجاد یکشنبه بازار جدید واقع در بازار خودرو به طور مستقیم 400 نفر و غیر مستقیم 1200 نفر مشغول به کار خواهند شد.

محبی با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان در زمینه عرضه مستقیم کالاهای خود به شهروندان در بازارهای سیار بیان کرد: تولیدکنندگان دارای معرفی نامه از اتحادیه تولیدکنندگان داخلی می توانند با مراجعه به شهرداری با معافیت از قوانین ارائه مجوز در بازارهای سیار فعالیت کنند که در همین راستا بیش از 60 درصد از محصولات موجود در بازارهای سیار تولیدات داخلی و مشاغل خانگی می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر 19 بازار سیار در سطح شهر فعال می باشد که بازار سیار مجیدیه دومین یکشنبه بازار بعد از بازار سیار سیدی , و بیستمین بازار سیار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز