استاندار لرستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان خبرداد:

تخریب سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد در مهرماه سال جاری

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۰۵۲۵۱
تخریب سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد در مهرماه سال جاری
در جریان سیل امسال خرم آباد نقطه بحرانی بود که یکی از دلایل خسارت این حادثه ، وجود پل های موقت بر روی رودخانه شهر بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، استاندار لرستان روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه در حال حاضر سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد بوده که باید تا مهرماه امسال تخریب و حذف شوندعنوان کرد: در جریان سیل امسال خرم آباد نقطه بحرانی بود که یکی از دلایل خسارت این حادثه ، وجود پل های موقت بر روی رودخانه شهر بوده است.

هوشنگ بازوند افزود: رودخانه لرستان به جای فرصت به تهدید تبدیل شده است وپیگیری پل های موقت خرم آباد از سال 93 در دستور کار بوده که در این راستا هفته گذشته یک پل موقت حذف و پل اصلی زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه   پل های موقت توسط شهرداری خرم آبادباید جمع آوری شوند، تصریح کرد: خسارات وارده به منازل واقع در میدام امام (ره) این شهر به دلیل وجود پل های موقت بر روی رودخانه و ورود آب این منازل بود.

نماینده عالی دولت در لرستان تاکید کرد: نباید مشکلات ترافیکی شهر را با نابودی رودخانه انجام مصوبات غیرکارشناسی رفع کرد چراکه طرح جامع ترافیکی بر مبنای احداث پل های موقت شکل نگرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز