فرماندار چرداول: پلیس حافظ امنیت، تامین سلامت و آرامش جامعه است

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷:۰۵
کد خبر: ۴۰۵۳۰۷
فرماندار چرداول: پلیس حافظ امنیت، تامین سلامت و آرامش جامعه است
فرماندار چرداول گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه، سلامت، آرامش و نظم را در جامعه برای مردم به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-پرویز کولانی روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان اظهار کرد: تحقق امنیت و آرامش در کشور مرهون تلاش ها و رشادت های شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی است.
وی افزود: پیشرفت و تحول های صورت گرفته عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه در گرو ایجاد امنیت است و این امنیت حاکم بر فضای کشور در همه ابعاد زمینه ساز توسعه به ویژه توسعه اقتصادی و فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی است.
کولانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار کار بسیار سخت و مهمی بر عهده دارد، تاکید کرد: پلیس به عنوان حافظ امنیت مردم همه تلاش خود را برای آرامش و نظم در جامعه بکار گرفته است.
فرماندار چرداول یادآور شد: رضایت مردم لازمه موفقیت و سربلندی پلیس است و هر گاه مردم از نیروی انتظامی راضی و خشنود باشند در این زمان اقتدار و جایگاه ارزشمند و محبوبیت پلیس در جامعه بیشتر نمایان می شود.
در این آیین سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده جدید انتظامی چرداول نیز در سخنانی گفت: رویکرد ناجا اقتدار پلیس همراه با شهروند مداری است.
وی تاکید کرد: مردم باید با دیدن پلیس احساس امنیت کنند زیرا احساس امنیت مهمتر از امنیت است و رضایتمندی مردم سرلوحه فعالیت های این نیرو در خدمتگزاری است.
سرهنگ زارعی تعامل با دستگاه قضایی و دولت را جز برنامه های ناجا برشمرد و افزود: شهرستان چرداول از مبادی ورودی عتبات عالیات و در نقطه تلاقی سه استان ایلام، لرستان و کرمانشاه قرار دارد و باید تلاش کنیم زمینه و بستر لازم جهت پیشرفت شهرستان و رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز