رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور :

باید توجه بیشتری به بخش بانوان در این رشته شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۶:۲۹
کد خبر: ۴۰۵۳۶۷
باید توجه بیشتری به بخش بانوان در این رشته شود
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور گفت: به دلیل جذابیت، این رشته جزء کم حاشیه ترین و سالم ترین رشته های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، هاشم اسکندری روز یکشنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد استان لرستان، گفت: ورزشکاران ایرانی در تمامی ادوار برگزاری مسابقات بین الملی این رشته موفق به کسب مدال شده و این نشان از توان بالای ورزشکاران برای کسب مقام در عرصه های جهانی است.

وی بااشاره به شصت مدال جهانی در این رشته ورزشی گفت: اکنون، تیم مردان ایران در جهان مقام دوم و بانوان مقام نهم را برای خود کسب کرده اند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور ادامه داد: باید توجه بیشتری به بخش بانوان در این رشته شود و تلاش می کنیم ، با پتانسیل بالای ورزشکاران، به مسابقات المپیک توکیو 2020 راه پیدا کنیم.

هاشم اسکندری گفت: در کل کشور 1700 مجموعه مجوزدار در این زمینه فعالیت می کنند .

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه این جلسه گفت: انتظار می رود با انسجام و برنامه ریزی دقیق و جدی در این رشته ورزشی در استان، پیشرفت داشته باشیم و اداره ورزش و جوانان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

علی یاور عزیزپور با اشاره به قهرمان پرور بودن استان گفت: با کمک دستگاه های مسئول، تلاش می کنیم محیطی سالم و زیر ساخت های مناسب را در رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد، برای جوانان علاقمند، فراهم آوریم.

رشته بیلیارد دارای فدراسیونی با قدمت 40 ساله می باشد و قرار است در آینده نزدیک به عنوان یک رشته ورزشی به المپیک وارد می شود و کنفدراسیون آسیا نیز با 28 عضو در حال حاضر فعالیت گسترده ای در سطح آسیا دارد و مقر آن در بنگلادش می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز