مهدوی در چهارمین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی هایبیان کرد:

روابط عمومی ها پلی امین،سهل و سریع برای ارتباط مدیران و مسئولان با خارج سازمان هستند.

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۳:۴۷
کد خبر: ۴۰۵۳۷۹
روابط عمومی ها پلی امین،سهل و سریع برای ارتباط مدیران و مسئولان با خارج سازمان هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ‌در مجموعه روابط عمومی سه عنصر اصلی امیدآفرینی،ارزش آفرینی و ارتباط گسترده محور توجه است.
به گزارش خبر گزاری برنا در  تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در چهارمین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران که همزمان با گرامیداشت هفته روابط عمومی برگزار شد با اشاره به رسالت اصلی روابط عمومی ها گفت:‌در مجموعه روابط عمومی سه عنصر اصلی امیدآفرینی،ارزش آفرینی و ارتباط گسترده محور توجه است.

وی افزود:‌یکی از نکات مهم مورد توجه در اطلاع رسانی و انتشار اخبار به ویژه در استان تهران این است که بیش از آنکه به آسیب ها به شکل منفی و ناامیدکننده نگاه کنیم به شکلی امیدآفرین مسایل گزارش می شوند .

مهدوی رسانه را به عنوان بهترین ابزار برای توسعه اخلاق در  جامعه برشمرد و تصریح کرد:‌ با رسانه ها و تریبون هایی که دراختیار داریم هم می توانیم تهمت، توهین و بی اخلاقی را ترویج کنیم و هم می توانیم اشاعه دهنده ارزش ها باشیم.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران ارتباطات گسترده با مخاطبان را مهم برشمرد و گفت: توجه جدی به مراجعان مغفول مانده که باید بیش از پیش مداقه باشد.

مهدوی ادامه داد:‌روابط عمومی ها پلی امین،سهل و سریع برای ارتباط مدیران و مسئولان با خارج سازمان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران افزود:‌ بیش از 130 دستگاه خدمات رسان و امنیتی در ضمن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان  تعریف می شوند که زحمات زیادی در طول فعالیت شورا متحمل شده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه اقدامات مهم شورای هماهنگی روابط عمومی طی سال گذشته تاکنون را برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای اطلاع رسانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) در سال گذشته ،خدمات شورای هماهنگی روابط عمومی ها در پیش از  برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه و در زمان انتخابات،اطلاع رسانی و کنترل فضای خبری پر استرس حادثه منا و اطلاع رسانی برگزاری مسابقات قرآنی در روزهای اخیر از جمله اقدامات برجسته شورای هماهنگی روابط عمومی ها است.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در اطلاع رسانی قوی و سریع اخبار استان گفت:‌ در مجموع 31 استان پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران رتبه نخست را کسب کرده است و در بین سایت های پر بیننده کشور قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز