معاون فرماندار لردگان:

جشن روز جوان در شهرستان لردگان برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۸:۵۰
کد خبر: ۴۰۵۶۵۶
جشن روز جوان در شهرستان لردگان برگزار می‌شود
معاون فرماندار شهرستان لردگان از برگزاری جشنواره روز جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ اسدالله جلیل در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لردگان، اظهار کرد: اشتغال، مسکن، ازدواج از نیازهای مهم و اساسی قشر جوانان است و باید با نیازسنجی درست مطالبات جوانان پیگیری و رفع شود.

معاون فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: جوانان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه هستند و باید فرهنگ ازدواج آسان و پایدار در بین جوانان نهادینه شود چراکه ازدواج زمینه رشد معنوی انسان را فراهم ساخته و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته جوان عنوان کرد: همزمان با هفته جوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و ورزشی در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

جلیل افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جوان جشنواره جوان در شهرستان لردگان اجرا و از جوانان برتر این شهرستان در بخش هنر، علمی، پژوهشی و ورزشی تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت الگوبرداری جوانان از زندگی حضرت علی‌اکبر(ع) تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) اسوه و الگوی نمونه برای قشر جوان است و باید ائمه اطهار را الگوی خود قرار دهند.

معاون فرماندار شهرستان لردگان بیان داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح اوقات فراغت در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از دانش‌آموزان، حضور سازمان‌های مردم نهاد در نماز جمعه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان را از برنامه‌های هفته جوانان در شهرستان لردگان برشمرد.

جلیل از برگزاری همایش پیاده‌روی همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) خبر داد و اظهار داشت: در هفته جوان برنامه‌ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان لردگان اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز