استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

روابط عمومی ها اصلی ترین نهاد در جهت شناخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۰:۵۱
کد خبر: ۴۰۵۷۲۷
روابط عمومی ها اصلی ترین نهاد در جهت شناخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند
استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن پیام جاسم جادری استاندار هرمزگان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آمده است:

بسمه تعالی

روابط عمومی و ارتباطات، مهمترین ساز و کار برقراری ارتباط هدفمند مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید با مردم و برای مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.

در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.

امروز روابط عمومی و ارتباطات به عنوان حلقه ایی مهم از نظام ارتباطی،  به بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده و بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است.

بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. 

"افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.

اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز هفته روابط عمومی را به صاحب نظران، پژوهشگران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گویم و امیدوارم هفته روابط عمومی فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی های این علم و هنر به مردم و مسئولان و تبادل نظر برای ارتقای ظرفیت های آن باشد.

 

 

نظر شما